Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir...

16 Haz 2010

Sevval Senturk - Turk Sanat Muzigi


Sevval Senturk Askim Bahardi Umitler Vardi.mp3
Sevval Senturk Askim Bahardi Umitler Vardi Kirik Kalp.mp3
Sevval Senturk Ayrilmak Ne Kadar Zor Unutulmak Cok Aci.mp3
Sevval Senturk Bir Gun Sevdigi Anlayacaksin O Zaman Ellerin Bombos Kalacak.mp3
Sevval Senturk Bir Guzel Severim Donupte Bakmaz.mp3
Sevval Senturk Bir Kac Damla Gozyasi Askin Yemini Midir.mp3
Sevval Senturk Bun Be Gun Yasanan O Hatirayi Unutup Bos Yere Atmak Olmaz Ki.mp3
Sevval Senturk Buyuleyen Gozlerinle Yesil Yesil Bakiyorsun.mp3
Sevval Senturk Gizli Ask Bu Soyleyemem Derdimi Hic Kimseye.mp3
Sevval Senturk Gunlerdir Icime Coktu Ayrilik.mp3
Sevval Senturk Hani Bir Gun Gelecektin Yine Beni Sevecektin Yalancisin.mp3
Sevval Senturk Ne Gelen Ne Soran Var Aci Gecti Gunlerim.mp3
Sevval Senturk Neyleyim Neyleyim Ben Boyle Yari.mp3
Sevval Senturk O Beni Bir Bahar Aksami Terk Edip Gitti.mp3
Sevval Senturk Ozlesemde Seni Her An Aglasamda Olmaz Duyan.mp3
Sevval Senturk Saclarima Ak Dustu Sana Ad Bulamadim.mp3
Sevval Senturk Sarkilar Soyle O Sahillerde Ruzgarlar Bana.mp3
Sevval Senturk Sen Nisansin Daha Ben Sari Eylul.mp3
Sevval Senturk Tac Olsan Basima Takmayacagim.mp3

2Alternatif link...
share-online"da Linke tikladiginizda download sayfasi acilmazsa yeniden deneyin.Site bazan  böyle uyari vermektedir..
Hotfile...
http://linksave.in/12842937934f4a54ab2ec40
Share-online...
http://linksave.in/12800845944f4a54e1e8e67
rar sifreleri : derya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ë