Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir...

16 Haz 2010

Nese Oztas - Turk Sanat Muzigi


Nese Oztas Ben Gamli Hazan.mp3
Nese Oztas Bir Ilkbahar Sabahi Gunesle Uyandin Mi Hic.mp3
Nese Oztas Bir Zamanlar Maziye Bak Ne Kadar Sendik.mp3
Nese Oztas Bu Gun Yine Gonlumun Bahcesinde Gezindim.mp3
Nese Oztas Elmaliya Vurgunum Aman.mp3
Nese Oztas En Sonunda Sen Benimsin Kacamazsin.mp3
Nese Oztas Gonlumu Baska Emellerle Avutsaydim.mp3
Nese Oztas Hayat Budur Sevgilim Gecenler Unutulur.mp3
Nese Oztas Hicran Yine Hicran Mi Bu Askin Sonu Soyle.mp3
Nese Oztas Ilkbahara Bekle Beni Demistin Hic Mi Orda Kis Bahari Bulmuyor.mp3
Nese Oztas Kapildim Gidiyorum Bahtimin Ruzgarina.mp3
Nese Oztas Kaslarin Yay Kirpigin Ok.mp3
Nese Oztas Kordon Boyu Seyrine Dustu.mp3
Nese Oztas Kulagimdan Gitmiyor Ninni Sesin.mp3
Nese Oztas Mehmet Safak Bir Gonul Hikayesi Anlatirdi Gozlerin.mp3
Nese Oztas Ozlemek Neye Yarar Sevenin Olmayinca.mp3
Nese Oztas Soylenmedik Sozlerim Dudagimin Ucunda.mp3
Nese Oztas Su Guzeller Guzeli Yar Gibi Geldi Bana.mp3
Nese Oztas Ufuklara Yaslanmis Yorgun Daglar Sirayla.mp3
Nese Oztas Vucud Ikliminin Sultani Sensin.mp3
Nese Oztas Yillardir Bekliyorum Bir Gun Donersin Diye.mp3
Nese Oztas Zamanla Belki Gecer Bu Ask Sa Hicran Da.mp3

2Alternatif link...
share-online"da Linke tikladiginizda download sayfasi acilmazsa yeniden deneyin.Site bazan  böyle uyari vermektedir..
Hotfile...
http://linksave.in/11654239314f4a4dfd1b815
Share-online...
http://linksave.in/2122660974f4a4e699bbe3
rar sifreleri : derya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ë