Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir...

3 Ara 2009

Turku Albumu 37...

Makaram Sari Baglar - Hüsamettin Subasi.mp3
Hos Gelisler Ola - (Azeri).mp3
Güzel - Songül Karli.mp3
Suzan Suzi.mp3
Grup Güzelordu - Melet Cayi.mp3
Vur Sineme - Seher Dilovan.mp3
Sözümüz Burada Kalsin- Songül Karli.mp3
Trt Thm Eserleri - Dost Baginda Acilip Gul (Imran Koc).mp3
Sabah Namazi Zeybegi.mp3
Indim Yarin Bahcesine- Enver Demirbag.mp3
Ötme Guguk.mp3
Garsida Gördüm Seni.mp3
Yandi Canim.mp3
Seni Seviyorum(Yalan) - Mahsun Kirmizigül.mp3
Eremedim Mefasina Dunyanin.mp3
TRT) Yandi Canim.mp3
Ilkbahar Caginda (Azeri).mp3
Trt Thm Eserleri - Ben Giderim Oduna (Erkan Surmen).mp3
Üç Ayak.mp3
Trt Thm Eserleri - Dede Dede Can Dede (Selma Gecer).mp3
Kanadim Deydi Sevdaya - Asik Mahsuni Serif.mp3
Unutursun Mihribanim - Selda.mp3
Gül Alim - Fahriye Guney.mp3
Niyazi.mp3
Men Baharin Giziyam - Kardes Türküler.mp3
Sokak Basi Meyhane.mp3
Surundugum Az mi Geldi.mp3
Soguk Soguk Akai.mp3
Trt Thm Eserleri - Mektebin Bacalari.mp3
Öleydim (Azeri).mp3
Lay Lay Ayfer Düzdas ( Soranice ).mp3
Karanfil Oylum Oylum.mp3
Gel Yanima Gel - Oguz Yilmaz.mp3
Lorke.mp3
Kizilciklar Oldumu - Fahriye Guney.mp3
Trt Thm Eserleri - Karakas Boyanir Mi(Nursal Ercan).mp3
Tülay Özer - Bilirsen mi Sennen Niye Küsmüsem.mp3
Nanasi Memgaru - Abdurrahman Kizilay.mp3
Hanim Hanim - Abdurrahman Kizilay.mp3

Share-Online"dan albümleri nasil indireceksiniz?
Albüm linkine tiklayin..Acilan Linksave sayfasinda sagdaki tek olan  V  harfine tiklayin..
Gelen Share-Online sayfasindan da sol asagidaki >>kostenlos weiter<< yazisina tiklayin.,
Gelen sayfadan sagdaki bosluga gördügünüz rakamlari-harfleri yazin solundaki büyük pembe ok"a tiklayin(>>Captcha überprüfen<<) albümü indirin...
Albümler arasinda bekleme süresi yoktur..Hizli bir sekilde arka arkaya albümleri indirebilirsiniz..

Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir..
Lütfen Tiklayiniz...
https://www.share-online.biz/affiliate/3739343034313B3835323136313633303532

Share-online...
http://linksave.in/719593354aee13ade91c4
Rar Sifresi - derya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ë