Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir...

2 Ara 2009

Turku Arsivi 6...

Kaleden Iniyorum.mp3
Bende Gittim Bir Geyigin Avina.mp3
Bes Kaza Zeybegi.mp3
Vefa Mahnisi (The Song Of Faistthfulness).mp3
Lo Dilo - Seher Dilovan.mp3
Kemerini Takmis Beline.mp3
Unye'den Ciktim da.mp3
Benim Omrum.mp3
Yabandan Gel.mp3
Track 07 - Sümer Ezgü.mp3
Oyna Ogul Toyunda - Azeri.mp3
Asiye - Sükriye Tutkun.mp3
Sessiz Gemi.mp3
Reksane.mp3
Arguvan.mp3
Saricada Bugday Tanesi.mp3
Merdiven.mp3
Telgrafin Tellerine - Zara.mp3
New Fayda - Yusuf Hayaloglu.mp3
Oy Daglar.mp3
Mendilimin Yesili.mp3
Sehriban.mp3
Sarardim Ben Sarardim.mp3
Yesil Ayna - Ekrem Duzgunoglu.mp3
Aya Baktim Ay Hani.mp3
Baba Aydin'a Vardin mi.mp3

Share-Online"dan albümleri nasil indireceksiniz?
Albüm linkine tiklayin..Acilan Linksave sayfasinda sagdaki tek olan  V  harfine tiklayin..
Gelen Share-Online sayfasindan da sol asagidaki >>kostenlos weiter<< yazisina tiklayin.,
Gelen sayfadan sagdaki bosluga gördügünüz rakamlari-harfleri yazin solundaki büyük pembe ok"a tiklayin(>>Captcha überprüfen<<) albümü indirin...
Albümler arasinda bekleme süresi yoktur..Hizli bir sekilde arka arkaya albümleri indirebilirsiniz..

Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir..
Lütfen Tiklayiniz...
https://www.share-online.biz/affiliate/3739343034313B3835323136313633303532

Share-online...
http://linksave.in/13554533514aee0710dc5c2
Rar Sifresi - derya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ë