Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir...

2 Ara 2009

Turku Arsivi 10...

Kar mi Yagmis Su Harput'un Basina - Enver Demirbag.mp3
Odam Kirectir Benim (Gelin Canlar) - Arif Sag.mp3
Silifke Kosmasi.mp3
Bizim Eller.mp3
Yaralandim - Gülay.mp3
Yuksek Ayvanlarda - Enver Demirbag.mp3
Seher Vakti Caldim Yarin - Grup Kizilirmak.mp3
Turan Ulus - Fincanin Etrafi.mp3
Zeyno Bana Kar Getir.mp3
Ayvaz Gelir Otagindan.mp3
Sira Sira Siniler.mp3
Kömür Gözlüm.mp3
Su Dere Aka Aka.mp3
Ahu Gozlerini Sevdigim Dilber - Ugur Lok.mp3
YA MUHAMMED YA ALI.mp3
Asiye.mp3
Sevdigimden Vazgecmem - Seyfettin Cakmakci (Kerkük).mp3
Aslanim Yarim (My Lionhearted Darling).mp3
Sevdigime Varamadim.mp3
Varin Söylen Urfaniye.mp3
Aslanim Eller.mp3
Sabiha.mp3
Yamadan Gel.mp3
Karadeniz Gümbür Gümbür.mp3
Martinim Atilmiyor.mp3
Ayre.mp3
Berdel.mp3
Bitti mi.mp3

Share-Online"dan albümleri nasil indireceksiniz?
Albüm linkine tiklayin..Acilan Linksave sayfasinda sagdaki tek olan  V  harfine tiklayin..
Gelen Share-Online sayfasindan da sol asagidaki >>kostenlos weiter<< yazisina tiklayin.,
Gelen sayfadan sagdaki bosluga gördügünüz rakamlari-harfleri yazin solundaki büyük pembe ok"a tiklayin(>>Captcha überprüfen<<) albümü indirin...
Albümler arasinda bekleme süresi yoktur..Hizli bir sekilde arka arkaya albümleri indirebilirsiniz..

Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir..
Lütfen Tiklayiniz...
https://www.share-online.biz/affiliate/3739343034313B3835323136313633303532

Share-online...
http://linksave.in/7598754324aee087554415
Rar Sifresi - Derya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ë