Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir...

2 Ara 2009

Turku Arsivi 12...

Sen Gelmez Oldun - Gülay.mp3
Sarikamis Destani - Musa Eroglu.mp3
Nasip Bizi Atmis - Muharrem Temiz.mp3
Saklambac (A Game Of Hide And Seek).mp3
Unutursun - Ismail Özden.mp3
Kekligidim Sekemedim - Muharrem Ertas.mp3
Kekligidim Sekemedim - Muharrem Temiz.mp3
Sah - I Merdan - Kardes Türküler.mp3
Tanridan Dilerim - Ekrem Duzgunoglu & Gaye Aksu.mp3
Karabiber Asmolur.mp3
Mapushane Içinde - Zara.mp3
Isyan Atesi - 2 - Grup Munzur.mp3
Iste Yetimlerin Yetimi.mp3
Karadeniz Sofrasi - Ismail Türüt.mp3
Yagmur Yagar - Sümer Ezgü.mp3
Katip Arzuhalim.mp3
Silifkenin yogurdu.mp3
Oy Susen.mp3
Misket.mp3
Karanfilin Bahari.mp3
Sararmisim Solmusam.mp3
Vay Basima Gelenler.mp3
Izmirin Kavaklari.mp3
Ister Al (Haram Olsun Seher Dilovan.mp3
Sarardim Ben Sarardim.mp3
Malatya.mp3

Share-Online"dan albümleri nasil indireceksiniz?
Albüm linkine tiklayin..Acilan Linksave sayfasinda sagdaki tek olan  V  harfine tiklayin..
Gelen Share-Online sayfasindan da sol asagidaki >>kostenlos weiter<< yazisina tiklayin.,
Gelen sayfadan sagdaki bosluga gördügünüz rakamlari-harfleri yazin solundaki büyük pembe ok"a tiklayin(>>Captcha überprüfen<<) albümü indirin...
Albümler arasinda bekleme süresi yoktur..Hizli bir sekilde arka arkaya albümleri indirebilirsiniz..

Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir..
Lütfen Tiklayiniz...
https://www.share-online.biz/affiliate/3739343034313B3835323136313633303532

Share-online...
http://linksave.in/15516730154aee08b50cb9d
Rar Sifresi - derya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ë