Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir...

2 Ara 2009

Turku Arsivi 26...

Seni Buralara - Hüseyin Biçak.mp3
Vursun Davul Calsin Zurna - Mehmet Rauf (Kerkük).mp3
Aci Doktor Bak Bebege - Asik Mahsuni Serif.mp3
Beraber Cekek - Yeter Güzelgül.mp3
Geze Geze YüregIme Dert Oldu.mp3
Kemençenin Sesi - Adnan Yilmaz.mp3
BIr Gün Olsun Felek Bana Gülmüyor.mp3
Gam Elinden Zülfü Siyahim - Pir Sultan Abdal.mp3
Adam Var - Ismail Türüt.mp3
Kurulmus Dügün - M.Seske.mp3
Kimselereim Yoktur Derdimi Yana.mp3
Misket - Gülsen Kutlu.mp3
Sari Sicak 4 - Tanridan Diledim (Funda Arar & Ferhat Göçer).mp3
Kemence ( Entrm) - Besköylü Adem.mp3
Bir Degil Yarem.mp3
Gelin Kinasi - Gülay.mp3
Sunayida Deli Gonul Sunayii - Sükriye Tutkun.mp3
Seni Seven Asim.mp3
O Yar Beni- Gülsen Kutlu.mp3
Dere Boyu - Grup Güzelordu.mp3
Kerkük Divani - Armagan Elçi.mp3
Ben Ne Insanlar Gordum - Ibrahim Tatlises.mp3
Duydum Duyali - Mahsun Kirmizigül.mp3

Share-Online"dan albümleri nasil indireceksiniz?
Albüm linkine tiklayin..Acilan Linksave sayfasinda sagdaki tek olan  V  harfine tiklayin..
Gelen Share-Online sayfasindan da sol asagidaki >>kostenlos weiter<< yazisina tiklayin.,
Gelen sayfadan sagdaki bosluga gördügünüz rakamlari-harfleri yazin solundaki büyük pembe ok"a tiklayin(>>Captcha überprüfen<<) albümü indirin...
Albümler arasinda bekleme süresi yoktur..Hizli bir sekilde arka arkaya albümleri indirebilirsiniz..

Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir..
Lütfen Tiklayiniz...
https://www.share-online.biz/affiliate/3739343034313B3835323136313633303532

Share-online...
http://linksave.in/6662983854aee0c540aa84
Rar Sifresi - derya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ë