Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir...

25 Şub 2010

Ali Tekintüre-den Seçmeler...

Ali Tekintüre - Acimiyorsan
Ali Tekintüre - Ben Senin Kulun Muyum
Ali Tekintüre - Beni Kaybettin Artik
Ali Tekintüre - Benim Için Üzülme
Ali Tekintüre - Bu Can Sensiz Yasar Mi
Ali Tekintüre - Gitme
Ali Tekintüre - Gitti
Ali Tekintüre - Güldür Yüzümü
Ali Tekintüre - Hangimiz Sevmedik
Ali Tekintüre - Her Aksam
Ali Tekintüre - Ikimize Agliyorum
Ali Tekintüre - O Sevgi Sensin
Ali Tekintüre - Ölesim Geldi
Ali Tekintüre - Sana Ne
Ali Tekintüre - Senden Vazgeçmem
Ali Tekintüre - Sevmez Olaydim
Ali Tekintüre - Sevsen Ne Olurdu
Ali Tekintüre - Uzaktan Uzaga
Ali Tekintüre - Yaktin Mi Beni
Ali Tekintüre - Yalvaririm

http://linksave.in/14450772934b81bfe058c7b
rar sifresi : derya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ë