Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir...

25 Şub 2010

Ibrahim Erkal-dan Seçmeler...

Ibrahim Erkal - Anlarsin Zamanla
Ibrahim Erkal - Avuçlarimda Tutamadim
Ibrahim Erkal - Bir
Ibrahim Erkal - Büyük Yalnizlik
Ibrahim Erkal - De Get Yalan Dünya
Ibrahim Erkal - Gönül Çiçegim
Ibrahim Erkal - Gönül Limani
Ibrahim Erkal - Güllerede Küstüm
Ibrahim Erkal - Insafsiz
Ibrahim Erkal - Kahretsin Aklimdasin
Ibrahim Erkal - Nasil Sevmistim
Ibrahim Erkal - Sen Aldirma
Ibrahim Erkal - Sevme
Ibrahim Erkal - Sevmesende Olur
Ibrahim Erkal - Tutku
Ibrahim Erkal - Unutmayacagim
Ibrahim Erkal - Unutulurmus
Ibrahim Erkal - Varmayin Üstüme
Ibrahim Erkal - Yalniz Agaç
Ibrahim Erkal - Yandim
Ibrahim Erkal - Yazik Bana
Ibrahim Erkal - Yüreginden Öpüyorum

http://linksave.in/5462700554b81c7ac7473a
rar sifresi : derya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ë