Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir...

25 Şub 2010

Kayıtlara Geçmiş Şahane Bir Olay :)

A.B.D. Nin CAlifornia eyaletinde yaşanmış ve kayıtlara geçmiş bir olay dosyasından alınmıştır:
Adamın biri yeni ulaştığı otele kaydını yaptırır.Odasına girdiğinde masada bir bilgisayar görür ve karısına e-mail atmaya karar verir.Fakat yazığı mesajı yanlışlıkla başkasına gönderir.Tam bu sırada farklı bir şehirde kadının biri,kocasının cenaze töreninden eve yeni gelmiştir.Bİlgisayarında kendisine gelen maili görür.Taziye için arkadaşlarından geldiğini düşündüğü maili okuyunca olduğu yere yığılıp kalır.Odaya gelen annesi yerde yatan kızını ve ekrandaki maili görür:

Kime:Sevgilili Karıma
Konu:Yeni Ulaştım
Tarih:16.05.2004

Benden bu şekilde haber aldığına çok şaşıracağından eminim.Burada bilgisayar var ve sevdiklerimize e-mail gönderebiliyoruz.
Buraya henüz yeni ulaştım ve kaydımı yaptırdım.Burada herşey,yarın senin de buraya geleceğin düşünülerek hazırlanıp planlanmış.
Seninle buluşmayı dört gözle bekliyorum.Umarım benim gibi rahat bir yolculuk geçirirsin.
Seni bekleyen kocan.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ë