Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir...

25 Şub 2010

Gökhan Güney-den Seçmeler...

Gökhan Güney - Alisamazsin
Gökhan Güney - Aramizda Daglar mi Var
Gökhan Güney - Bekleyecegim
Gökhan Güney - Ben Sensiz Yasamak Istemiyorum
Gökhan Güney - Bir Anda
Gökhan Güney - Bir Seni Düsündüm Birde Kendimi
Gökhan Güney - Böyle Gitmek Olur Mu
Gökhan Güney - Çaresizim Ben
Gökhan Güney - Geri Gel
Gökhan Güney - Gülüm
Gökhan Güney - Hasret Rüzgarlari
Gökhan Güney - Melegimsin Sen
Gökhan Güney - Melek Yüzlüm
Gökhan Güney - Ne Anlami Var
Gökhan Güney - Ne Yapsin
Gökhan Güney - Ne Yazar
Gökhan Güney - Olamaz Ki
Gökhan Güney - Sensiz Yasanmiyor
Gökhan Güney - Unutamadim
Gökhan Güney - Vazgeçmek
Gökhan Güney - Yanimda Sen Olmayinca
Gökhan Güney - Yasadikça
Gökhan Güney - Yazik Sana

http://linksave.in/19417633404b81c6b3342b2
rar sifresi : derya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ë