Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir...

25 Şub 2010

Sibel Can-dan Seçmeler...

Sibel Can - Aksam Günesi
Sibel Can - Alçak
Sibel Can - Anla Halimden
Sibel Can - Asla
Sibel Can - Ayrilik Sarksi
Sibel Can - Ben O Zaman Ölürüm
Sibel Can - Beni Yak Kendini Yak
Sibel Can - Bir Günes Batisinda
Sibel Can - Canim Seni Istiyor
Sibel Can - Dilenci
Sibel Can - Diyemedim Ki
Sibel Can - Dokunma
Sibel Can - Gidemezsin
Sibel Can - Gozümde Bir Damla
Sibel Can - Kanasin
Sibel Can - Lale Devri
Sibel Can - O Benim Sevgilim Sen Olmazsin
Sibel Can - Ölsem Bundan Daha Iyi
Sibel Can - Raziyim
Sibel Can - Rüyalarda Bulusuruz
Sibel Can - Sakin Sevme Beni
Sibel Can - Sen Olamazsin
Sibel Can - Seni Nasil Özledim
Sibel Can - Sonbahar
Sibel Can - Söyleme
Sibel Can - Su Gönlümün Kaderini
Sibel Can - Unuttu Seni
Sibel Can - Yaralim
Sibel Can - Yarim Kaldim
Sibel Can - Yazik

http://linksave.in/16077708054b81c985a6467
rar sifresi : derya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ë