Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir...

25 Şub 2010

Bülent Ersoy-dan Seçmeler...

Bülent Ersoy - Anlatamadim
Bülent Ersoy - Ayrilik
Bülent Ersoy - Ayrilma Benden
Bülent Ersoy - Beddua
Bülent Ersoy - Beni Aglatmaya Kimin Hakki Var
Bülent Ersoy - Bir Daha Sevmek Yok
Bülent Ersoy - Bir Sevgi Istiyorum
Bülent Ersoy - Biz Ayrilamayiz
Bülent Ersoy - Canimsin + Hani Bizim Sevdamiz
Bülent Ersoy - Çekinmem
Bülent Ersoy - Deli Eder Beni
Bülent Ersoy - Düskünüm Sana
Bülent Ersoy - Gitme
Bülent Ersoy - Gülüm
Bülent Ersoy - Hatiram Olsun
Bülent Ersoy - Hesabim Var
Bülent Ersoy - Ikimizin Yerine
Bülent Ersoy - Iste Bizim Hikayemiz
Bülent Ersoy - Ne Duamsin Ne Bedduam
Bülent Ersoy - Senin Için Agladim
Bülent Ersoy - Unutamazsin
Bülent Ersoy - Yoruldum
Bülent Ersoy - Yüzünü Göremem

http://linksave.in/2944155484b81c4f8eef1d
rar sifresi : derya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ë