Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir...

25 Şub 2010

Emrah-tan Seçmeler...

Emrah - Acilar
Emrah - Acilar Çocugu
Emrah - Acilardayim
Emrah - Agla Gözbebegim
Emrah - Aglama (siirli)
Emrah - Aglamak Istiyorum
Emrah - Aglaya Aglaya
Emrah - Aklimda Bir Tek Sen Varsin
Emrah - Asigim Ben Sana
Emrah - Ayrilamam
Emrah - Ayrilamam (siirli)
Emrah - Ayrilmam Senden
Emrah - Belalim Benim
Emrah - Ben Seni Yüregime Yazdim (acustic vers.)
Emrah - Bir Daha Düsün
Emrah - Birimiz Ayakta Kalmaliydi
Emrah - Bizi Kimse Ayiramaz
Emrah - Bunun Adi Hay
Emrah - Don Sevgilim
Emrah - Dön
Emrah - Farzet Ki Ben Bir Yalanim
Emrah - Geçmiyor Günler (siirli)
Emrah - Gitme Sevgilim
Emrah - Götür Beni Gittigin Yere
Emrah - Haram Geceler
Emrah - Ihtiyaci Var
Emrah - Mutluluklar Sana
Emrah - Öldüren Sevda
Emrah - Sefiller
Emrah - Selam Sevdiklerime (siirli)
Emrah - Sen Affetsen Ben Affetmem
Emrah - Seninle Ilk Defa
Emrah - Seviyorum
Emrah - Söylemek Kolay
Emrah - Tutkunum
Emrah - Unutabilsem
Emrah - Unutamadim
Emrah - Vurmayin
Emrah - Yara Benim
Emrah - Yarali
Emrah - Yasaksin Bana
Emrah - Yikilmak Yok Öyle (siirli)
Emrah - Yüregimde Bir Ates
Emrah & CeyLan - Ah Bir Bilebilsen

http://linksave.in/18097415404b81c634cbac3
rar sifresi : derya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ë