Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir...

1 Ara 2011

Müzeyyen Senar - Odeon Yillari 2006

Share-Online"dan albümleri nasil indireceksiniz?
Albüm linkine tiklayin..Acilan Linksave sayfasinda sagdaki tek olan  V  harfine tiklayin..
Gelen Share-Online sayfasindan da sol asagidaki >>kostenlos weiter<< yazisina tiklayin.,
Gelen sayfadan sagdaki bosluga gördügünüz rakamlari-harfleri yazin solundaki büyük pembe ok"a tiklayin(>>Captcha überprüfen<<) albümü indirin...
Albümler arasinda bekleme süresi yoktur..Hizli bir sekilde arka arkaya albümleri indirebilirsiniz..

Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir..
Lütfen Tiklayiniz...
https://www.share-online.biz/affiliate/3739343034313B3835323136313633303532

Share-online...
http://linksave.in/5577853055032aa4b4bed8
rar sifresi - derya











Müzeyyen Senar - 01 - Gönül Askinla Gözyasi Dökmekten.mp3
Müzeyyen Senar - 02 - Rüzgar Kirdi Dalimi.mp3
Müzeyyen Senar - 03 - Sarap Mahzende Yillanir.mp3
Müzeyyen Senar - 04 - O'nun Adi IsmaIl.mp3
Müzeyyen Senar - 05 - Aksaray'dan ÇevIrdIler Yolumu.mp3
Müzeyyen Senar - 06 - Ben BIr GarIp Kus IdIm.mp3
Müzeyyen Senar - 07 - SenI, SesInI, GözlerInIn RengInI.mp3
Müzeyyen Senar - 08 - Mehtapli Gecelerde Hep SenI Andim.mp3
Müzeyyen Senar - 09 - Anam.mp3
Müzeyyen Senar - 10 - Yaralarim Çok DerIn.mp3
Müzeyyen Senar - 11 - Duydum KI Agliyorsun.mp3
Müzeyyen Senar - 12 - O YesIl Gözlere Leylam.mp3
Müzeyyen Senar - 13 - Sari Gülüm Var BenIm.mp3
Müzeyyen Senar - 14 - Küp IçInde Ayranim, Ben O Yare Hayranim.mp3
Müzeyyen Senar - 15 - Aksam Olunca YarelerIm Sizlar.mp3
Müzeyyen Senar - 16 - Benden Ayrilsan Da.mp3
Müzeyyen Senar - 17 - Hanci.mp3
Müzeyyen Senar - 18 - Çok Geceler BekledIm.mp3
Müzeyyen Senar - 19 - Farfara.mp3

1- Gönül Askinla Gözyasi Dökmekten
Makam : RAST
Beste :Selahattin INAL
Güfte :Ali SARCAN

2- Rüzgar Kirdi Dalimi
Makam : BUSELIK
Beste :Selahattin ERKÖSE
Güfte :Fuat Edip BAKSI

3- Sarap Mahzende Yillanir
Makam : KÜRDILIHICAZKAR
Beste:Sadi HOSSES
Güfte :Behçet Kemal ÇAGLAR

4- O'nun Adi ismail
Makam : NIKRIZ
Beste:ANONIM
Güfte :ANONIM

5- Aksaray'dan Çevirdiler Yolumu
Makam : SABA
Beste:ANONIM
Güfte :ANONIM

6- Ben BIr Garip Kus idim
Makam : HICAZ
Beste:ANONIM
Güfte :ANONIM

7- Seni, Sesini, Gözlerinin Rengini
Makam : HÜZZAM
Beste:Sadi HOSSES
Güfte :Sadi HOSSES

8- Mehtapli Gecelerde Hep Seni Andim
Makam : USSAK
Beste:Sevim SENGÜL
Güfte :Sevim SENGÜL

9- Anam
Makam : HICAZ
Beste:Baki DUYARLAR
Güfte :Baki DUYARLAR

10- Yaralarim Çok Derin
Makam : HICAZ
Beste:Baki DUYARLAR
Güfte :Necdet ATILGAN

11- Duydum Ki Agliyorsun
Makam : HICAZ
Beste:Zeki DUYGULU
Güfte :Zeki DUYGULU

12- O Yesil Gözlere Leylam
Makam : HICAZ
Beste:Zeki DUYGULU
Güfte :Zeki DUYGULU

13- Sari Gülüm Var Benim
Makam : USSAK
Beste:ANONIM
Güfte :ANONIM

14- Küp içinde Ayranim, Ben O Yare Hayranim
Makam : USSAK
Beste:ANONIM
Güfte :ANONIM

15- Aksam Olunca Yarelerim Sizlar
Makam : ACEMKÜRDI
Beste:Nazif GIRGIN
Güfte :ANONIM

16- Benden Ayrilsan Da
Makam : NIHAVEND
Beste:Sadi HOSSES
Güfte :Sadi HOSSES

17- Hanci
Makam : USSAK
Beste:Selahattin INAL
Güfte :Bekir Sitki ERDOGAN

18- Çok Geceler Bekledim
Makam : HICAZ
Beste:Baki DUYARLAR
Güfte :M.YURDAL

19- Farfara
Makam : HÜZZAM
Beste :ANONIM
Güfte :ANONIM

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ë