Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir...

1 Ara 2011

Efsane Bestekarlar Serisi – Üstadlardan Baki Duyarlar Besteleri

Share-Online"dan albümleri nasil indireceksiniz?
Albüm linkine tiklayin..Acilan Linksave sayfasinda sagdaki tek olan  V  harfine tiklayin..
Gelen Share-Online sayfasindan da sol asagidaki >>kostenlos weiter<< yazisina tiklayin.,
Gelen sayfadan sagdaki bosluga gördügünüz rakamlari-harfleri yazin solundaki büyük pembe ok"a tiklayin(>>Captcha überprüfen<<) albümü indirin...
Albümler arasinda bekleme süresi yoktur..Hizli bir sekilde arka arkaya albümleri indirebilirsiniz..

Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir..
Lütfen Tiklayiniz...
https://www.share-online.biz/affiliate/3739343034313B3835323136313633303532

Share-online...
http://linksave.in/691558645503184e67a3b9
rar sifresi - derya










Baki Duyarlar Gulemem Gayri.mp3
Baki Duyarlar Hicaz Taksimi.mp3
Baki Duyarlar - Lekeli Kadin.mp3
Baki Duyarlar Nihavend Taksim.mp3
Baki Duyarlar Rast Taksimi.mp3
Baki Duyarlar Su Leyla Su.mp3
Mustafa Sagyasar - Seni Ben Ellerin Olsun Diye mi Sevdim.mp3
Muzeyyen Senar Anam.mp3
Müzeyyen Senar - Çileli Basimin.mp3
Muzeyyen Senar Cok Geceler Bekledim.mp3
Müzeyyen Senar - Yaralarim Çok Derin.mp3
Nesrin Sipahi Seni Ben Ellerin Olsun Diye mi Sevdim.mp3
Yasar Özel - Bir Izdirap Duydum.mp3
Yasar Özel - Kirik Bir Dal Giibiyim.mp3


Seni Ben Ellerin Olsun Diyemi Sevdim
Söz: Gonca Gül Müzik: Baki Duyarlar
Seslendiren: Nesrin Sipahi


Çileli Basimin
Söz & Müzik: Baki Duyarlar
Seslendiren: Müzeyyen Senar


Lekeli Kadin
Söz: Sevket Tigli Müzik: Baki Duyarlar
Seslendiren: Baki Duyarlar


Çok Geceler Bekledim
Söz: Müzehher Yurdak Müzik: Baki Duyarlar
Seslendiren: Müzeyyen Senar


Gülemem Gayri
Söz: Sevket Tigli Müzik: Baki Duyarlar
Seslendiren: Baki Duyarlar


Rast Taksim
Söz & Müzik: Baki Duyarlar
Seslendiren: Baki Duyarlar


Kirik Bir Dal Gibiyim
Söz: Veliye Yakut Müzik: Baki Duyarlar
Seslendiren: Yasar Özel


Hicaz Taksim
Söz & Müzik: Baki Duyarlar
Seslendiren: Baki Duyarlar


Yaralarim Çok Derin
Söz: Necdet Atilgan Müzik: Baki Duyarlar
Seslendiren: Müzeyyen Senar


Su Leyla Su
Söz: Erzurumlu Emrah Müzik: Baki Duyarlar
Seslendiren: Baki Duyarlar


Bir Izdirap Duydum
Söz: Nadir Altinçekiç Müzik: Baki Duyarlar
Seslendiren: Yasar Özel


Anam
Söz: Baki Duyarlar Müzik: Baki Duyarlar
Seslendiren: Müzeyyen Senar


Seni Ben Ellerin Olsun Diyemi Sevdim
Söz: Gonca Gül Müzik: Baki Duyarlar
Seslendiren: Mustafa Sagyasar


Nihavend Taksim
Söz & Müzik: Baki Duyarlar
Seslendiren: Baki Duyarlar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ë