Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir...

1 Ara 2011

Ziya Taskent - Odeon Yillari (2009)

Share-Online"dan albümleri nasil indireceksiniz?
Albüm linkine tiklayin..Acilan Linksave sayfasinda sagdaki tek olan  V  harfine tiklayin..
Gelen Share-Online sayfasindan da sol asagidaki >>kostenlos weiter<< yazisina tiklayin.,
Gelen sayfadan sagdaki bosluga gördügünüz rakamlari-harfleri yazin solundaki büyük pembe ok"a tiklayin(>>Captcha überprüfen<<) albümü indirin...
Albümler arasinda bekleme süresi yoktur..Hizli bir sekilde arka arkaya albümleri indirebilirsiniz..

Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir..
Lütfen Tiklayiniz...
https://www.share-online.biz/affiliate/3739343034313B3835323136313633303532

Share-online...
http://linksave.in/197562449750340ed05466e
rar sifresi - derya



Ziya Taskent - Arim Balim Petegim.mp3
Ziya Taskent - Ay Batarsa Batsin.mp3
Ziya Taskent - Ben Seni Unutmak Için Sevmedim.mp3
Ziya Taskent - Bir Inat Yüzünden.mp3
Ziya Taskent - Doymadik Birbirimize - Karli Bir Kis Günü.mp3
Ziya Taskent - Gitmek Mi Zor Kalmak Mi Zor.mp3
Ziya Taskent - Kader Kime Sikayet Edeyim Seni.mp3
Ziya Taskent - Kiskanirim Seni Ben.mp3
Ziya Taskent - Madem Küstün Dargindin.mp3
Ziya Taskent - Nasil Geçti Habersiz.mp3
Ziya Taskent - Nihansin Dideden.mp3
Ziya Taskent - O Agacin Altini Anmaz Olur Muyum Hiç.mp3
Ziya Taskent - O Agacin Altini Simdi Aniyor Musun.mp3
Ziya Taskent - Oh Olsun.mp3
Ziya Taskent - Yitirmisim Ben Gülümü.mp3

1- Nihansin Dideden
Makam : Rast
Beste & Güfte : Haci Faik Bey

2- Ben Seni Unutmak Için Sevmedim
Makam : Segah
Beste : Amir Ates
Güfte : Ilham Behlül Pektas

3-Madem Küstün Dargindin
Makam : Hüzzam
Beste & Güfte : Yusuf NALKESEN

4- Kiskanirim Seni Ben
Makam : Hüzzam
Beste : Teoman Alpay
Güfte : Hikmet Münir Ebcioglu

5- Yitirmisim Ben Gülümü
Makam : Hüzzam
Beste & Güfte : Yusuf NALKESEN

6- Oh Olsun
Makam : Ussak
Beste & Güfte : Yusuf NALKESEN

7- Bir Inat Yüzünden
Makam : Hicaz
Beste & Güfte : Yusuf NALKESEN

8- O Agacin Altini Simdi
Aniyor musun?
Makam : Hicaz
Beste & Güfte : Yusuf NALKESEN

9- Kader Kime Sikayet Edeyim Seni
Makam : Hicaz
Beste : Avni Anil
Güfte : Sedat Ergintug

10- Doymadik Birbirimize -
Karli Bir Kis Günü
Makam : Hicaz
Beste & Güfte : Yusuf NALKESEN

11- Nasil Geçti Habersiz
Makam : Hicaz
Beste : Teoman Alpay
Güfte : Nihat Asar

12- Gitmek mi Zor, Kalmak mi Zor
Makam : Hicaz
Beste & Güfte : Yusuf NALKESEN

13- O Agacin Altini Anmaz
Olur muyum Hiç
Makam : Karcigar
Beste & Güfte : Yusuf NALKESEN

14- Ay Batarsa Batsin
Makam : Muhayyer
Beste : Ziya Taskent
Güfte : Ziya Taskent-Mehmet Erbulan

15- Arim, Balim, Petegim
Makam : Muhayyer Kürdi
Beste : Ismet Nedim
Güfte : Mehmet Erbulan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ë