Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir...

1 Ara 2011

Riza Konyali - Türk Halk Müzigi Serisi - Odeon Yillari 2010

Riza Konyali-Ak Sineye Vardim.mp3
Riza Konyali-Anamur Yollari Yar Yar Aman.mp3
Riza Konyali-Cicek Dagi.mp3
Riza Konyali-Cil Cil Horozum.mp3
Riza Konyali-Cubuk Telden Baglamam.mp3
Riza Konyali-Dagdan Indim Cole Ben.mp3
Riza Konyali-Eylen Turnam.mp3
Riza Konyali-Karamanli.mp3
Riza Konyali-Konya Baglari.mp3
Riza Konyali-Sastim Sastim O Yardan - Ayvaci Geliyor Ayvaci.mp3
Riza Konyali-Su Konyanin.mp3
Riza Konyali-Su Silleden.mp3
Riza Konyali-Ustanda Kim Idi Sekeroglan.mp3
Riza Konyali-Uzun Yillar Uzasin Koyunlar Kuzulasin.mp3

Share-Online"dan albümleri nasil indireceksiniz?
Albüm linkine tiklayin..Acilan Linksave sayfasinda sagdaki tek olan  V  harfine tiklayin..
Gelen Share-Online sayfasindan da sol asagidaki >>kostenlos weiter<< yazisina tiklayin.,
Gelen sayfadan sagdaki bosluga gördügünüz rakamlari-harfleri yazin solundaki büyük pembe ok"a tiklayin(>>Captcha überprüfen<<) albümü indirin...
Albümler arasinda bekleme süresi yoktur..Hizli bir sekilde arka arkaya albümleri indirebilirsiniz..

Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir..
Lütfen Tiklayiniz...
https://www.share-online.biz/affiliate/3739343034313B3835323136313633303532

Share-online...
http://linksave.in/1198157308501875aa1146c
rar sifresi - derya








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ë