Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir...

1 Ara 2011

Yasar Özel - Türk Sanat Müzigi Serisi - Odeon Koleksiyon 2 Cd 2000

Yasar Özel - Türk Sanat Müzigi Serisi - Odeon Koleksiyon 2 Cd - 2000

2 albüm tek link...
Share-Online"dan albümleri nasil indireceksiniz?
Albüm linkine tiklayin..Acilan Linksave sayfasinda sagdaki tek olan  V  harfine tiklayin..
Gelen Share-Online sayfasindan da sol asagidaki >>kostenlos weiter<< yazisina tiklayin.,
Gelen sayfadan sagdaki bosluga gördügünüz rakamlari-harfleri yazin solundaki büyük pembe ok"a tiklayin(>>Captcha überprüfen<<) albümü indirin...
Albümler arasinda bekleme süresi yoktur..Hizli bir sekilde arka arkaya albümleri indirebilirsiniz..

Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir..
Lütfen Tiklayiniz...
https://www.share-online.biz/affiliate/3739343034313B3835323136313633303532

Share-online...
http://linksave.in/1373138395032b9ee6bedb
rar sifresi - derya
Yasar Özel - Türk Sanat Müzigi Serisi - Odeon Koleksiyon Cd1 - 2000







Yasar Özel - Albümdeki Resimler.mp3
Yasar Özel - Artik Bu Solan Bahçede.mp3
Yasar Özel - Bir Dünya Yarattim.mp3
Yasar Özel - Dertleri Zevk Edindim.mp3
Yasar Özel - Gülünce Gözlerinin Içi Gülüyor.mp3
Yasar Özel - Hani Yosun Rengi Gözlerin Olacakti Senin.mp3
Yasar Özel - Içme Deme Bosuna.mp3
Yasar Özel - Islak Daha Islak Öp Beni Ne Olursun.mp3
Yasar Özel - Kanun Taksimi Ve Ne Senin Askina Muhtaç.mp3
Yasar Özel - Kirk Yillik Dost Gibiyiz.mp3
Yasar Özel - Mademki Gidiyorsun.mp3
Yasar Özel - Mudanya Güzeli.mp3
Yasar Özel - Sen Mevsimler Gibisin.mp3
Yasar Özel - Yaklasiyor Gün Be Gün.mp3

1.Yaklasiyor Gün Be Gün
MAKAM Rast
Beste Selahattin Inal
Güfte Yusuf Nalkesen

2.Içme Deme Bosuna
MAKAM Rast
Beste Zeynettin Maras
Güfte Tunç Kemal

3.Kirk Yillik Dost Gibiyiz
MAKAM Rast
Beste Avni Anil
Güfte Ülkü Aker

4.Islak Daha Islak Öp Beni Ne Olursun
MAKAM Rast
Beste Rüstü Sardag
Güfte Ümit Yasar Oguzcan

5.Sen Mevsimler Gibisin
MAKAM Mahur
Beste & Güfte Selami Sahin

6.Hani Yosun Rengi Gözlerin Olacakti Senin
MAKAM Nihavend
Beste Irfan Özbakir
Güfte Ergun Evren

7.Mudanya Güzeli
MAKAM Nihavend
Beste Avni Anil
Güfte Lami Güray

8.Kanun Taksimi - Ne Senin Askina Muhtaç
MAKAM Kürdilihicazkar
Beste Muzaffer Ilkar
Güfte Erol Sayan

9.Dertleri Zevk Edindim
MAKAM Kürdilihicazkar
Beste Selahattin Inal
Güfte Sirri Uzunhasanoglu

10.Artik Bu Solan Bahçede
MAKAM Hicaz
Beste Dr. Aleaddin Yavasça
Güfte Faruk Nafiz Çamlibel

11.Mademki Gidiyorsun
MAKAM Hicaz
Beste Muzaffer Ilkar
Güfte Mehmet Erbulan

12.Bir Dünya Yarattim
MAKAM Hicaz
Beste Erol Sayan
Güfte Taner Sener

13.Albümdeki Resimler
MAKAM Hicaz
Beste & Güfte Yusuf Nalkesen

14.Gülünce Gözlerinin Içi Gülüyor
MAKAM Hicaz
Beste Irfan Özbakir
Güfte Ülkü Aker


Yasar Özel - Türk Sanat Müzigi Serisi - Odeon Koleksiyon Cd2...



1.Yasar Ozel-Hicaz Pesrevi ve Derdimi Ummana Doktum.mp3
2.Yasar Ozel-Gonlum Yarali.mp3
3.Yasar Ozel-Her Aksam Muhakkak Tesadufumuz.mp3
4.Yasar Ozel-Sana Bir Buse Vermedim Diye.mp3
5.Yasar Ozel-Avuclarimda Hala Sicakligin Var Inan.mp3
6.Yasar Ozel-Saymadim Kac Yil Oldu.mp3
7.Yasar Ozel-Gecmesin Gunumuz.mp3
8.Yasar Ozel-Suzinak Pesrevi ve Dokunma Kalbime.mp3
9.Yasar Ozel-Cozmek Elimde Degil.mp3
10.Yasar Ozel-Bu Kadar Yurekten Cagirma Beni.mp3
11.Yasar Ozel-Sana Donmek Ne Guzel.mp3
12.Yasar Ozel-Ayrilik Umitlerin Otesinde Bir Sehir.mp3
13.Yasar Ozel-Kadin Bir Gul Ask Bir Mevsim.mp3
14.Yasar Ozel-Bu Yalniz Geceler Bana Arkadas.mp3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ë