Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir...

1 Ara 2011

Serap Mutlu Akbulut - Odeon Koleksiyon Tsm Serisi 2009

Share-Online"dan albümleri nasil indireceksiniz?
Albüm linkine tiklayin..Acilan Linksave sayfasinda sagdaki tek olan  V  harfine tiklayin..
Gelen Share-Online sayfasindan da sol asagidaki >>kostenlos weiter<< yazisina tiklayin.,
Gelen sayfadan sagdaki bosluga gördügünüz rakamlari-harfleri yazin solundaki büyük pembe ok"a tiklayin(>>Captcha überprüfen<<) albümü indirin...
Albümler arasinda bekleme süresi yoktur..Hizli bir sekilde arka arkaya albümleri indirebilirsiniz..

Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir..
Lütfen Tiklayiniz...
https://www.share-online.biz/affiliate/3739343034313B3835323136313633303532

Share-online...
http://linksave.in/8822389095034090500881
rar sifresi - derya








Serap Mutlu Akbulut – Odeon Yillari albümü; Türk Sanat Müzigimizin emektar sanatçisi, hocasi ve saygideger hanimefendisi, SERAP MUTLU AKBULUT'un, 1970'li yillarda ODEON'a okumus oldugu kiymetli eserlerden olusturuldu.

Birbirinden degerli 15 eserin bulundugu bu albümde neler yok ki... “Ben Seni Unutmak Için Sevmedim”, bestesi sanatçimizin agabeyi Ümit Mutlu’ya ait olan “Yesil Gözlerinden Muhabbet Kaptim”, “Bana Bir Ask Masalindan Sarkilar Söyle” gibi Türk Sanat Müzigi severlerin kulaklarindan ve gönüllerinden asla silinmeyen sarkilari, SERAP MUTLU AKBULUT'un sesinden, keyifle dinleme firsatina eriseceksiniz.

Serap Mutlu Akbulut - Askin O Sihirli Elini Hisseder Gibiyim.mp3
Serap Mutlu Akbulut - Ayrilik Var Çikan Falda.mp3
Serap Mutlu Akbulut - Bana Bir Ask Masalindan Sarkilar Söyle.mp3
Serap Mutlu Akbulut - Ben Gamli Hazan.mp3
Serap Mutlu Akbulut - Ben Seni Unutmak Için Sevmedim.mp3
Serap Mutlu Akbulut - Bir Deniz Ki Gözlerin.mp3
Serap Mutlu Akbulut - Gizli Ask.mp3
Serap Mutlu Akbulut - Gögsüme Çiçek Taktin Ellerinle.mp3
Serap Mutlu Akbulut - Inleyen Nagmeler.mp3
Serap Mutlu Akbulut - Kalbimi Dolduran Güzel (Unuttum).mp3
Serap Mutlu Akbulut - Marmara Incisi.mp3
Serap Mutlu Akbulut - Ne Olur Aksamlari Gelsen.mp3
Serap Mutlu Akbulut - Seni Gördükçe.mp3
Serap Mutlu Akbulut - Ümidim Sen Nesem Sen.mp3
Serap Mutlu Akbulut - Yesil Gözlerinden Muhabbet Kaptim.mp3

1 - Ne Olur Aksamlari Gelsen
Beste : Avni Anil
Güfte : Turhan Oguzbas
Makam : Kürdili Hicazkar

2 - Ben Seni Unutmak Için Sevmedim
Beste : Amir Ates
Güfte : Ilham Behlül Pektas
Makam : Segah

3 - Askin O Sihirli Elini Hisseder Gibiyim
Beste : Erol Sayan
Güfte : Erol Sayan
Makam : Segah

4 - Ben Gamli Hazan
Beste : Melahat Pars
Güfte : Sitki Anginbas
Makam : Hicaz

5 - Gögsüme Çiçek Taktin Ellerinle
Beste : Metin Eryürek
Güfte : Metin Eryürek
Makam : Hicaz

6 - Yesil Gözlerinden Muhabbet Kaptim
Beste : Ümit Mutlu
Güfte : Dr.Serafettin Özdemir
Makam : Hicaz

7 - Ayrilik Var Çikan Falda
Beste : Selahattin Içli
Güfte : Selahattin Içli
Makam : Muhayyer Kürdi

8 - Kalbimi Dolduran Güzel (Unuttum)
Beste : Avni Anil
Güfte : Mustafa Nadir
Makam : Muhayyer Kürdi

9 - Bana Bir Ask Masalindan
Sarkilar Söyle
Beste : Erol Sayan
Güfte : Erol Sayan
Makam : Buselik

10 - Bir Deniz ki Gözlerin
Beste : Yavuz Özüstün
Güfte : Turhan Oguzbas
Makam : Nihavend

11 - Seni Gördükçe
Beste : Avni Anil
Güfte : Hayri Senes
Makam : Nihavend

12 - Ümidim Sen, Nes'em Sen
Beste : Avni Anil
Güfte : Gül Yuva
Makam : Nihavend

13 - Inleyen Nagmeler
Beste : Zeynettin Maras
Güfte : Zeynettin Maras
Makam : Nihavend

14 - Gizli Ask
Beste : Zeynettin Maras
Güfte : Zeynettin Maras
Makam : Nihavend

15 - Marmara Incisi
Beste : Avni Anil
Güfte : Lami Güray
Makam : Nihavend

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ë