Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir...

27 Kas 2012

Turk Sanat Muzigi - TRT Sanatcilari - 1

01 - Afife Ediboglu - Ben bûy-i vefâ bekler iken sûy-i çemenden - Nihâvend - Haci Arif Bey.mp3
01 - Ahad Uruk - Ayri düstüm sevgilimden  dünyâ bana dar oldu - Sûznâk - Yesârî Asim Arsoy.mp3
01 - Ahmet Özhan - Gönül penceresinden ansizin bakip geçtin - Hicaz - Muzaffer Ilkar.mp3
01 - Ahmet Üstün - Baharda bu yil bir melâl var hüzün gibi - Nihavend - Cevdet Çagla.mp3
01 - Akin Ugur - Gönül defterinde borcu olanlar - Kürdîli Hicazkâr - Amir Ates.mp3
01 - Ali Osman Akkus - Derdimden anlayan yok, halin nedir diyen yok.mp3
01 - Alp Arslan - Ay gülsün ufuktan sana sen bak gül de (Rakkase) - Rast - Ismail Baha Sürelsan.mp3
01 - Asuman Aslim Gördün - Aylar yillar geçti yok senden bir haber - Hüzzam - Sekip Ayhan Özisik.mp3
01 - Ayla Büyükataman - Aylar geçiyor sen bana hâlâ  geleceksin - Rast - Selâhattin Pinar,.mp3
01 - Ayse Inak Ekiz - Hülyami saran hareli bir çift göze daldim - Hüzzam - Sadi Isilay.mp3
01 - Bekir Ünlüataer - Hülyâma dogan son günesim son hevesimdi - Rast - Münir Nûrettin Selçuk.mp3
01 - Belgin Erol & Nese Öztas - Bogaziçi sen gönüller yatagi - Hicaz - Alaeddin Yavasça.mp3
01 - Celal Abaci - Gönlümün sarkisini gözlerinde okurum - Hicaz - Muzaffer Ilkar.mp3
01 - Ertan Ersoylu - Sinemde bir tutusmus yanmis ocag olaydi - Hüseyni - Harput'lu Hafiz Hayri.mp3
01 - Faruk Salgar - Ne senin askina muhtaç ne esirin olacagim - K.Hicazkar - Muzaffer Ilkar.mp3
01 - Faruk Salgar - Penbe küçük dudagin söyledi sarkimizi (Ankara rüzgari )- M.Kürdi - Gündogdu Duran.mp3
01 - Fatma Arslanoglu & Yahya Geylan - Bir demey yasemen - Nihavend - Zeki Müren.mp3
01 - Gizem Sahin - Gülsen-i  hüsnüne kimler variyor - Hicaz - Rifat Bey.mp3
01 - Gözler gözlerden ayri, sözler sözlerden ayri - Hicaz - Cengiz Cermen.mp3
01 - Gül Göre Yazici - Bir demet yasemen askimin tek hatirasi - Nihavend - Zeki Müren.mp3
01 - Güldehen Terün - Zehretme hayâti bana cânânim - Acem Kürdî - Zeki Müren.mp3
01 - Hafiz Burhan - Ayri düstüm be gülüm sanma feragat eyledim - Rast Gazel.mp3
01 - Hafiz Osman - Cigerim yareledi hançeri  - Isfahan Gazel.mp3
01 - Hasan Eylen - Baharim ilk askim son ümidindin benim - Hicaz - Müzehher Güyer.mp3
01 - Hayati Günyeli - Dargin ayrilmayalim diye kostum sana dün - Hüzzâm - Yusuf Nalkesen.mp3

Share-Online"dan albümleri nasil indireceksiniz?
Albüm linkine tiklayin..Acilan Linksave sayfasinda sagdaki tek olan  V  harfine tiklayin..
Gelen Share-Online sayfasindan da sol asagidaki >>kostenlos weiter<< yazisina tiklayin.,
Gelen sayfadan sagdaki bosluga gördügünüz rakamlari-harfleri yazin solundaki büyük pembe ok"a tiklayin(>>Captcha überprüfen<<) albümü indirin...
Albümler arasinda bekleme süresi yoktur..Hizli bir sekilde arka arkaya albümleri indirebilirsiniz..

Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir..
Lütfen Tiklayiniz...
https://www.share-online.biz/affiliate/3739343034313B3835323136313633303532

Share-online...
http://linksave.in/15514349684ae8973d410eb
rar sifresi - derya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ë