Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir...

27 Kas 2012

Turk Sanat Muzigi - TRT Sanatcilari - 36

24 - Nese Öztas - Ben gamli hazan - Hicaz - Melahat Pars.mp3
24 - Nezahat Hanim - Ey hayali gözden gitmeyen dilber - Artaki Candan - Tasplak.mp3
24 - Orhan Saygici - Sana eller ne güzelsin demesin kiskanirim - A.Kürdi - Faruk Kayacikli.mp3
24 - Sadi Hosses - Hem seversin hem yanarsin hem yine âvâresin - Karcigar - Sadi Hosses.mp3
24 - Serap Kuzey - Sevgilim desen bana asikim inan sana - Nihavend - Erol Sayan.mp3
24 - Seval Sentürk & Servet Önder - Fincani tastan oyarlar içine bade koyarlar - Hicaz Türkü.mp3
24 - Tugçe Becerikli - Kir atima bineyim yar yoluna gideyim - A.Kürdi - Nasibin Mehmet Yürü.mp3
24 - Vedat Kaptan Yurdakul - Ey sabah-i hüsn ü anin afitâb-i enveri  - Hüzzam - Leyla Saz.mp3
24 - Yildirim Gürses - Ates olup yaksan da gonca güller taksan da - Nihavend - Yildirim Gürses.mp3
24 -Cemile Uncu - Ben seni unutmak için sevmedim - Segah - Amir Ates.mp3
24 -Cengizhan Sönmez - Batan güne benziyor yarali cana benziyor - Muhayyer - Sadettin Kaynak.mp3
25 - Asuman Aslim Görgün - Yollarina gül döktüm gelirde geçer diye - Hicaz - Sadettin Kaynak.mp3
25 - Aydin Oran - Keman taksimi.mp3
25 - Ayfer Er - Bakisi çagirir beni uzaktan - Muhayyer Kürdî - Selâhattin Pinar.mp3
25 - Ayse Inak - Çiçeklerden yalniz sana gönül verdim - Ussak.mp3
25 - Ayse Sagyasar - Bir kizil goncaya benzer dudagin - M.Kürdi - Amir Ates.mp3
25 - Aysegül Durukan - Çekin halay çalsin durmadan sazlar - Mahur - Suphi Idrisoglu.mp3
25 - Aytaç Ergen - Tel Tel taradim zülfünü, tellerine gül bagladim - Hicaz - Sadettin Kaynak.mp3
25 - Bekir Sidki Sezgin - Hâksâr ettin beni çok firkatinle nâzenin - Segâh - Zeki Arif Ataergin.mp3
25 - Belgin Gök - Lerzan ediyor ruhumu çesmimdeki efsun - Evc - Lem'i Atli.mp3
25 - Belkis Dikmen - Aski seninle tatti hicranla yandi gönül - Hicaz - Fehmi Tokay.mp3
25 - Cavit Tanürek - Gurbet o kadar aci ki ne varsa içimde - Ussâk - Yildirim Gürses.mp3
25 - Celâl  Altinbas - Gönül vermisken el çektim güzelden - Tâhir - Fehmi Tokay.mp3
25 - Cengizhan Sönmez - Bahçemde açilmaz seni görmezse çiçekler - Nihavend - M.Nurettin Selçuk.mp3

Share-Online"dan albümleri nasil indireceksiniz?
Albüm linkine tiklayin..Acilan Linksave sayfasinda sagdaki tek olan  V  harfine tiklayin..
Gelen Share-Online sayfasindan da sol asagidaki >>kostenlos weiter<< yazisina tiklayin.,
Gelen sayfadan sagdaki bosluga gördügünüz rakamlari-harfleri yazin solundaki büyük pembe ok"a tiklayin(>>Captcha überprüfen<<) albümü indirin...
Albümler arasinda bekleme süresi yoktur..Hizli bir sekilde arka arkaya albümleri indirebilirsiniz..

Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir..
Lütfen Tiklayiniz...
https://www.share-online.biz/affiliate/3739343034313B3835323136313633303532

Share-online...
http://linksave.in/3656025944ae89cfd93673
rar sifresi - derya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ë