Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir...

27 Kas 2012

Turk Sanat Muzigi - TRT Sanatcilari - 17

11 - Sefer Karabük - Ben seni unutmak için sevmedim - Segâh - Amir Ates.mp3
11 - Serdar Kasikçilar - Su güzele bir bakin.mp3
11 - Süheyla Eren - Kalmadi bende ne arzu ne gönül - Hicaz - Selahattin Pinar.mp3
11 - Ümitsiz bir aska düstüm aglarim ben halime - Hicaz - Alaeddin Yavasça.mp3
11 - Vedat Kaptan Yurdakul - Bugün yine gönlümün bahçesinde gezindin - Nihâvend - Emin Ongan.mp3
12 - Alp Arslan - Hicranla harab oldu da sevda eli gönlüm - Neveser - Sadettin Kaynak.mp3
12 - Asuman Aslim Görgün - Gel sen bize aksam yine mehtap görünsün - K.Hicazkar - Muzaffer Ilkar.mp3
12 - Belkis Dikmen - Rüzgarlara kapilmis kuru yaprak misali - Hüseyni - Zeki Müren.mp3
12 - Cahit Bozarslan - Girdim yarin bahçesine gül dibinde gül-izar - Kürdîli Hicazkâr - Osman Nihat Akin.mp3
12 - Cengizhan Sönmez - Bin gül çikarirdim sana kalbimdekü külden - Nihâvend - Lem'î Atli.mp3
12 - Cengizhan Sönmez - Sarkilar söyle o sâhillerde rüzgârlar bana - Hicaz - Avni Anil.mp3
12 - Esra Içöz - Mümkün mü unutmak güzelim neydi o aksam - Nihavend - Rakim Erkutlu.mp3
12 - Fahriye Caner - Ey sevgili yar askinla agliyorum yana yakila - Rast - Kadri Sençalar.mp3
12 - Faruk Salgar - Gurub etti günes dünya karardi - K.Hicazkar - Haci Arif Bey.mp3
12 - Gönül Aköz - Farig olmam mesreb-i rindane - Hüseyni - Yesari Asim Arsoy.mp3
12 - Gül Göre Yazici - Hasretle yanan kalbime yetmez gibi derdin - Sûznâk - Emin Ongan.mp3
12 - Güldehen Terün - Yollari gurbete baglayan daglar - Hicazkâr - Sâdi Isilay.mp3
12 - Güler Göksel - Cevrin yeter artik bu kadar olma sitemkâr - Sûznâk - Osman Nihat Akin.mp3
12 - Hasan Eylen - Duygular cosuyor çaldigin zaman - Kürdîli Hicazkâr - Necip Gülses.mp3
12 - Ilknur Elbilsin - Ada sahillerinde bekliyorum - Hicaz  Istanbul Türküsü.mp3
12 - Inci Yaman - Bülbül asikmis güle, gül naz eder bülbüle - Nihavend -  Zeki Müren.mp3
12 - M.Dogan Dikmen - Bir baska edâ baska bir arzu ile geldin - Acem Kürdi - Avni Anil.mp3
12 - M.Dogan Dikmen - O sûhun ruhlerin gördüm gül-i zîba midir bilmem - Nihâvend - Bolâhenk Nûri Bey.mp3
12 - Nazli Kanaat - Gözlerinden içti gönlüm nes'eyi - Segâh - Sükrü Senozan.mp3
12 - Nebile Hanim - Bekler beni her gün susamis bir ecelim var - Sabâ - Artaki Candan.mp3
12 - Necmettin Yildirim - Sînemde bir tutusmus yanmis ocag olaydi - Muhayyer - Harput'lu Hâfiz Hayri.mp3

Share-Online"dan albümleri nasil indireceksiniz?
Albüm linkine tiklayin..Acilan Linksave sayfasinda sagdaki tek olan  V  harfine tiklayin..
Gelen Share-Online sayfasindan da sol asagidaki >>kostenlos weiter<< yazisina tiklayin.,
Gelen sayfadan sagdaki bosluga gördügünüz rakamlari-harfleri yazin solundaki büyük pembe ok"a tiklayin(>>Captcha überprüfen<<) albümü indirin...
Albümler arasinda bekleme süresi yoktur..Hizli bir sekilde arka arkaya albümleri indirebilirsiniz..

Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir..
Lütfen Tiklayiniz...
https://www.share-online.biz/affiliate/3739343034313B3835323136313633303532

Share-online...
http://linksave.in/13864006194ae89966745ce
rar sifresi - derya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ë