Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir...

26 Kas 2012

Turk Sanat Muzigi - TRT Sanatcisi - Gulsen Bakoglu...

Gülsen Bakoglu - Bir bakisla bagladi zülfünü seyda dili - Rast - Fehmi Tokay (Rasta Giris taksimi).mp3
Gülsen Bakoglu - Biraz kül biraz duman - Nihavend - Avni Anil - Klasik kemençe taksimi - Beste Kaya.mp3
Gülsen Bakoglu - Çayir ince biçemedim soguk sular içemedim - Muhayyer Türkü.mp3
Gülsen Bakoglu - Darildin mi gülüm bana hiç bakmiyorsun bu yana - Rast.mp3
Gülsen Bakoglu - Gözümde özleyis gönlümde aci alnimda sevdanin sicak teri var - Buselik - Selahattin Inal.mp3
Gülsen Bakoglu - Hicran olacaksa bu askin sonu - Rast - Ferid Sidal.mp3
Gülsen Bakoglu - Kimseye etmem sikayet aglarim ben halime - Nihavend - Kemani Sarkis Efendi.mp3
Gülsen Bakoglu - Rüzgar kirdi dalimi ellerin günahi ne - Buselik - Selahattin Erköse.mp3
Gülsen Bakoglu - Üsküdar'a gider iken aldi da bir yagmur- Nihavend - Istanbul Türküsü.mp3
Gülsen Bakoglu - Yemeni baglamis telli basina - Nihavend türkü - Ali Ulvi Baradan.mp3
Gülsen Bakoglu - Yillar var ben onu hiç unutmadim - Rast.mp3

Share-Online"dan albümleri nasil indireceksiniz?
Albüm linkine tiklayin..Acilan Linksave sayfasinda sagdaki tek olan  V  harfine tiklayin..
Gelen Share-Online sayfasindan da sol asagidaki >>kostenlos weiter<< yazisina tiklayin.,
Gelen sayfadan sagdaki bosluga gördügünüz rakamlari-harfleri yazin solundaki büyük pembe ok"a tiklayin(>>Captcha überprüfen<<) albümü indirin...
Albümler arasinda bekleme süresi yoktur..Hizli bir sekilde arka arkaya albümleri indirebilirsiniz..

Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir..
Lütfen Tiklayiniz...
https://www.share-online.biz/affiliate/3739343034313B3835323136313633303532

Share-online...
http://linksave.in/780959550b235fb25253
Rar sifresi - derya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ë