Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir...

27 Kas 2012

Turk Sanat Muzigi - TRT Sanatcilari - 18

05 - Servet Önder - Dün gece mehtaba dalip hep seni andim - Hüzzam - Semahat Özdenses.mp3
05 - Tanburi Cemil Bey - Segah Kemençe Taksimi.mp3
05 - Teoman Volkan Özselçuk - N'eyleyim n'yleyim ben böyle yari - M.Kürdi - Ahmet Gazi Ayhan.mp3
05 - Turgay Kiziltug - Içime hep hüzün doluyor - Rast - Yildirim Gürses.mp3
05 - Ümit Koroglu - Sana bilmem ki neden hiç doyamam - Nihâvend - Drama'li Hasan Hasgüler.mp3
05 - Vedat  Çetinkaya - Terk et beni artik yetisir sende vefa yok - Hicaz - Fehmi Tokay.mp3
05 - Vedat Çetinkaya - Arabaya tas koydum - Hüzzâm Sarki.mp3
05 - Vedat Çetinkaya - En güzel duygularim gençligim umutlarim - Hicaz - Vedat Çetinkaya.mp3
05 - Vedat Kaptan Yurdakul - Bahar gelmis n'eyleyim n'eyleyim bahari yazi - Nihâvend - Sekip Ayhan Özisik.mp3
05 - Zeki Müren - Güle sor bülbüle sor hâlimi hicrânimi dinle - Bûselik - Ismail Baha Sürelsan.mp3
06 - Akin Ugur - Gün gelirde beni unutursun demistin - Ussâk - Sekip Ayhan Özisik.mp3
06 - Alp Arslan - Dereler çaglar oldu gözlerim aglar oldu - Ussâk -   Zeki Duygulu.mp3
06 - Alp Arslan - Gittin biraktin beni gurbet ellerde - Kürdîli Hicazkâr - Emin Ongan.mp3
06 - Asuman Aslim Görgün - Bakisi çagirir beni uzaktan varinca - M.Kürdi - Selahattin Pinar.mp3
06 - Ayse Teyze - Evlenme söylesileri (Gelin Kaynana ).mp3
06 - Celal Abaci - Ne bir çiçek koparmistim ne bir kalpte yer almistim (Can suyum) - Ussâk - Celâl Abaci.mp3
06 - Çigdem Kirömeroglu Yarkin - Gönül penceresinden ansizin bakip geçtin - Hicaz - Muzaffer Ilkar.mp3
06 - Elif Güresçi - Aski fisildar sesin bülbül müsün âh nesin - Nisâburek - Neveser Kökdes.mp3
06 - Enstrumantal - Bir baskadir benim memleketim.mp3
06 - Faruk Salgar - Degdi saçlarim bahar gülleri - Hicaz - Bekirof (Azerî).mp3
06 - Hasan Eylen - Nes'em emelim rûh-i hazînim zedelendi - Hicaz - Lem'i Atli.mp3
06 - Inci Yaman - Geçti ömrüm nevbahari bülbül olmus neyleyim - K.Hicazkar - Sadi Hosses.mp3
06 - Kemal Caner - Seni sesini gözlerinin rengini unutabilsem - Hüzzam - Sadi Hosses.mp3
06 - M.Dogan Dikmen - Dûçâr-i hicr-i yâr olali dîdem agliyor - Ussâk - Sevkî Bey.mp3
06 - M.Dogan Dikmen - Sabrimi gamzelerin sihr ile târâc edeli - Hüzzâm - Bîmen Sen.mp3
06 - M.Nurettin Selçuk - Her - Eslik edenler - Fahire ve Refik Fersan.mp3
06 - Mehsem Eyler - Selvi boylu ince belli - Nikriz - Erdinç Çelikkol.mp3

Share-Online"dan albümleri nasil indireceksiniz?
Albüm linkine tiklayin..Acilan Linksave sayfasinda sagdaki tek olan  V  harfine tiklayin..
Gelen Share-Online sayfasindan da sol asagidaki >>kostenlos weiter<< yazisina tiklayin.,
Gelen sayfadan sagdaki bosluga gördügünüz rakamlari-harfleri yazin solundaki büyük pembe ok"a tiklayin(>>Captcha überprüfen<<) albümü indirin...
Albümler arasinda bekleme süresi yoktur..Hizli bir sekilde arka arkaya albümleri indirebilirsiniz..

Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir..
Lütfen Tiklayiniz...
https://www.share-online.biz/affiliate/3739343034313B3835323136313633303532

Share-online...
http://linksave.in/2188378714ae8a6d53ffe1
rar sifresi - derya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ë