Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir...

27 Kas 2012

Turk Sanat Muzigi - TRT Sanatcilari - 42

29 - Koray Safkan - Beni ateslere salan o kapkara siyah gözler - Sehnaz - Zeki Arif Ataergin.mp3
29 - Lale Mumcu - Bir kerre sevdim diye bin pisman etme beni - Hicaz - Arif Sâmi Toker.mp3
29 - M.Dogan Dikmen - Ah müjdanlarinin yaresi isler cigerimden - Rifat Bey.mp3
29 - M.Nurettin Selçuk - Evvel Allah âdini yâd edelim - Rast Ilahi - Münir Nûrettin Selçuk.mp3
29 - Mehmet Özkaya - Körfez'deki dalgin suya bir bak göreceksin - Nihâvend -  Osman Nihat Akin.mp3
29 - Melda Kuyucu - O âhû bakislara bir anda kandin gönül - Karcigar - Fehmi Tokay.mp3
29 - Melihat Gülses - Ezelden âsînanim ben Ezelden hem-zebânimsin - Hüseyni - Serif Içli.mp3
29 - Müserref Hanim - Hasta bir kus gibi inledim senden uzakta - Segah Gazel.mp3
29 - Mustafa Erses - O gözler siyah gözler bakinca günah gözler - Nihâvend - Sadettin Kaynak.mp3
29 - Nazan Sivaci - Güzel bir göz beni atti bu derin sevdâya - Nihâvend - Osman Nihat Akin.mp3
29 - Necmettin Yildirim - Biraz kül biraz duman o benim iste - Nihavend - Avni Anil.mp3
29 - Necmi Riza Ahiskan - Düstün yine bir suh-i sitemkare gönül - Mahur - Latif Aga.mp3
29 - Neriman Altindag Tüfekçi - Izmir'in kavaklari dökülür yapraklari.mp3
29 - Nese Dursun - Nerdesin nerde acep gamla biraktin da beni - Hicazkar - Leyla Saz.mp3
29 - Nusret Yilmaz - Yadimda o sevdali yesil didedelerin var - Muhayyer - Sükrü Tunar.mp3
29 - Sabite Tur Gülerman - Ben derdime hiç çare bulmam saki - Mahur - Arif Sami Toker.mp3
29 - Semra Ersoylu - Dil-hûn olurum yâd-i cemâlinle senin ben - Hüzzam - Bimen Sen.mp3
29 - Seval Sentürk - Bir seni bir gülü öptüm gizlice - Hicaz - Selahattin Içli.mp3
29 - Tugçe Becerikli - Bak bahçada ikbalede - A.Kürdi - Cevdet Çagla.mp3
29 - Vedat Kaptan Yurdakul - Her yolu denedim çare kalmadi (Hosçakal sevgilim benden bu kadar).mp3
29 - Zeki Müren - Gölgesinde mevsimler boyu oturdugumuz ( O agacin alti) - Hicaz - Yusuf Nalkesen.mp3
30 - Inci Yaman - Söyleyemem derdimi kimseye - Hicaz - Sükrü Tunar.mp3
30 - Ismail Olgay - Sarsam seni gönlümce güzel -  Hicazkar - Sadeddin Kaynak.mp3
30 - Kamil Aksu - Unutulmus ne varsa sevgiden geri kalan - M.Kürdi - Avni Anil.mp3
30 - Kemal Caner - Söyle naz mi bu kas çatis benden uzaklara kaçis - K.Hicazkar - Yusuf Nalkesen.mp3
30 - Koray Safkan - Çözmek elinde degil gönlümü senden kadin - Hicazkâr - Sadettin Kaynak.mp3
30 - Koro - Yürü dilber yürü ömrümün vari - Ussak - Cehit Öztelli.mp3

Share-Online"dan albümleri nasil indireceksiniz?
Albüm linkine tiklayin..Acilan Linksave sayfasinda sagdaki tek olan  V  harfine tiklayin..
Gelen Share-Online sayfasindan da sol asagidaki >>kostenlos weiter<< yazisina tiklayin.,
Gelen sayfadan sagdaki bosluga gördügünüz rakamlari-harfleri yazin solundaki büyük pembe ok"a tiklayin(>>Captcha überprüfen<<) albümü indirin...
Albümler arasinda bekleme süresi yoktur..Hizli bir sekilde arka arkaya albümleri indirebilirsiniz..

Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir..
Lütfen Tiklayiniz...
https://www.share-online.biz/affiliate/3739343034313B3835323136313633303532

Share-online...
http://linksave.in/7188561334ae89db922450
rar sifresi - derya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ë