Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir...

27 Kas 2012

Turk Sanat Muzigi - TRT Sanatcilari - 25

18 - Fatma Arslanoglu - Maya dagdan kalkan kazlar - Rumeli Türküsü.mp3
18 - Feriha Tunceli - Sorma bana nâfile neler düsündügümü - Kürdîli Hicazkâr - Selâhattin Pinar.mp3
18 - Filiz Satiroglu - Varsin gönül askinla harab olsun efendim - Nisabürek - Lemi Atli.mp3
18 - Gökhan Sezen - ilkbahara bekle beni demistin hiç mi orda kis bahari bulmuyor (Okyanus) - Kürdi - Talat Er.mp3
18 - Gül Göre Yazici - Arabaya tas kodum civanim ben bu yola bas koydum - Hüzzam.mp3
18 - Güldehen Terün - Duydum ki unutmussun gözlerimin rengini - M.Kürdi - Selahattin Altinbas.mp3
18 - Gülsen Bakoglu - Kimseye etmem sikayet aglarim ben halime - Nihavend - Kemani Sarkis Efendi.mp3
18 - Hafiz Mustafa - Artik ne siyah gözlerinin gölgesi kaldi- Gazel.mp3
18 - Hamiyet Turan - Yüce dag basinda harman güç olur - Gerdaniye Türkü.mp3
18 - Hüseyin Gökmen - Bülbül olsam kona da bilsem dallere - Karcigar - Dede Efendi.mp3
18 - Inci Çayirli - Seni ben ellerin olsun diyemi sevdim - K.Hicazkar - Baki Duyarlar.mp3
18 - M.Dogan Dikmen - Gözümde dâim hayâl-i cânâ (Kâr-i Nev) - Rast - Dede Efendi.mp3
18 - M.Nurettin Selçuk - Sol cennetin irmaklari akar Allah Allah deyu - Ilahi.mp3
18 - Melihat Gülses - Süzül güzel süzül de gel deli gönlüm bak seni ister - Nihâvend  - Necdet Varol.mp3
18 - Nazan Sivaci - Söyleme bilmesinler bu askin bittigini - Hüzzâm - Selâhattin Altinbas.mp3
18 - Safiye Erdeger - Aklimi basimdan aldi gözlerin -.mp3
18 - Serap Mutlu Akbulut - Pinar basinda çarsaf yikar ismar eder mendil atar - Hüseyni - Erol Sayan.mp3
18 - Suat Yildirim - Ömrüm seni sevmekle nihayet bulacaktir - Hüzzam - Yesari Asim Arsoy.mp3
18 - Turhan Öge - Gönlümün bir hali varki gam degil kasvet degil - Ussak - Emin Ongan.mp3
18 - Yahya Geylen - Bir atesim yanarim külüm yok dumanum yok - Hicaz - Avni Anil.mp3
19 - Alp Arslan - O güzel gözlerle bakmasini bil, sade kendin yanma yakmasini bil - Hüseyni - Lem'i Atli.mp3
19 - Asuman Aslim Görgün - Menekselendi sular, sular menekselendi - Nihavend - Sadettin Kaynak.mp3
19 - Ayfer Er - Farig olmam mesreb-i rindaneden - Hüseyni - Yesari Asim Arsoy.mp3
19 - Ayse Inak Ekiz - Sana gönül borcum var ödemek kolay degil - Ussâk - Bilge Özgen.mp3
19 - Aytaç Ergen - Nedendir bu dil-i zârin figani - Rast - Sevki Bey.mp3
19 - Bekir Sidki Sezgin - Ayrilik ümitlerin ötesinde bir sehir -   Hüzzâm - Avni Anil.mp3

Share-Online"dan albümleri nasil indireceksiniz?
Albüm linkine tiklayin..Acilan Linksave sayfasinda sagdaki tek olan  V  harfine tiklayin..
Gelen Share-Online sayfasindan da sol asagidaki >>kostenlos weiter<< yazisina tiklayin.,
Gelen sayfadan sagdaki bosluga gördügünüz rakamlari-harfleri yazin solundaki büyük pembe ok"a tiklayin(>>Captcha überprüfen<<) albümü indirin...
Albümler arasinda bekleme süresi yoktur..Hizli bir sekilde arka arkaya albümleri indirebilirsiniz..

Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir..
Lütfen Tiklayiniz...
https://www.share-online.biz/affiliate/3739343034313B3835323136313633303532

Share-online...
http://linksave.in/16988266884ae89b918f206
rar sifresi - derya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ë