Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir...

27 Kas 2012

Turk Sanat Muzigi - TRT Sanatcilari - 10

07 - Ayfer Er - Okyanus (Ilkbahara bekle beni demistin) - Kürdî - Talât Er.mp3
07 - Bekir Ünlüataer - Santa Lucia .mp3
07 - Celal Abaci - Rüzgar gibi gelip geçse de zaman (Sevgilim benim) - Muhayyer Kürdî - Osman Babusçu.mp3
07 - Cengizhan Sönmez & Sadiye Erimli - Yillar ne çabuk geçti o günler arasindan - Hicaz - Bimen Sen.mp3
07 - Emel Sayin - Ellerim böyle bos, bos mu kalacakti - Nihavend - Sekip Ayhan Özisik.mp3
07 - Ertan Ersoylu - Kordon boyu seyrine düstü titret efem vur dizin üstüne.mp3
07 - Esma Basbug - Gittin birakip sevgimi soldurmadi yillar - Rast - Emin Ongan.mp3
07 - Hafiz Yusuf Efendi - Bakip bakip ne durursun.mp3
07 - Hasan Eylen - Sîne-i sûzânima âhim yeter - Hicaz - Lem'i Atli.mp3
07 - Ilknur Elbilsin - Anla artik anla beni unut bütün geçenleri (Son Mektup) - Nihâvend - Yildirim Gürses.mp3
07 - Inci Yaman - Geçti hayal içinde bunca yil bir gün gibi - Mahur - Sükrü Senozan.mp3
07 - Kemal, Mahmure, Faika - Gönül bahçelerinde gece gündüz gezerim.mp3
07 - M.Dogan Dikmen - Asûde fikrim âvârelendi - Rast - Hâfiz Yusuf Efendi.mp3
07 - M.Dogan Dikmen - Reh-i askinda edip kaddimi kütah gönül - Hüzzâm - Dede Efendi.mp3
07 - Mehsem Eyler - Ne zaman bir güle baksam - A.Kürdi - Erdinç Çelikkol.mp3
07 - Melihat Gülses - Bir günes bahtima bir gün dogacaktir sanirim - Ussâk - Osman Nihat Akin.mp3
07 - Nazli Kanaat - Gam-zedeyim devâ bulmam (Kesik kerem) - Ussak - Tatyos Efendi.mp3
07 - Necmettin Yildirim - Ömrümüzün son saati çalmadan gel ne olur - Hüzzam - Avni Anil.mp3
07 - Sefer Karabük - Havada bulut yok bu ne dumandir - Hüseyni Türkü.mp3
07 - Servet Önder - Ah edip inlerim gurbet elinde - Hicaz - Kadri Sençalar.mp3
07 - Tanburi Cemil Bey - Gülizar Tanbur Taksimi.mp3
07 - Turgay Kiziltug - Ömrümce hep adim adim her yerde seni aradim - Rast - Irfan Özbakir.mp3
07 - Ümit Koroglu - Süzül güzel süzül de gel deli gönlüm bak seni ister - Nihâvend - Necdet Varol.mp3
07 - Vedat Çetinkaya - Ahimi hicrânimi sakladim gizli tutdum - Nihâvend -  Selâhattin Inal.mp3
07 - Vedat Çetinkaya - Al goncayi deremedim yar yüksekte eremedim - Hicaz - Yesari Asim Arsoy.mp3
07 - Vedat Kaptan Yurdakul - Ask oduna yandi gönül hey - Ussâk - Tanbûri Ali Efendi.mp3
08 - Ahad Uruk - Ne dogan güne hükmüm geçer - Mahur - M.Nurettin Selçuk.mp3

Share-Online"dan albümleri nasil indireceksiniz?
Albüm linkine tiklayin..Acilan Linksave sayfasinda sagdaki tek olan  V  harfine tiklayin..
Gelen Share-Online sayfasindan da sol asagidaki >>kostenlos weiter<< yazisina tiklayin.,
Gelen sayfadan sagdaki bosluga gördügünüz rakamlari-harfleri yazin solundaki büyük pembe ok"a tiklayin(>>Captcha überprüfen<<) albümü indirin...
Albümler arasinda bekleme süresi yoktur..Hizli bir sekilde arka arkaya albümleri indirebilirsiniz..

Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir..
Lütfen Tiklayiniz...
https://www.share-online.biz/affiliate/3739343034313B3835323136313633303532

Share-online...
http://linksave.in/10076652804ae8987490a44
rar sifresi - derya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ë