Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir...

27 Kas 2012

Turk Sanat Muzigi - TRT Sanatcilari - 5

03 -  Erol Küçükyalçin - Bülbül güle konar öter, her derdini ona döker - Hicaz - Zeki Duygulu.mp3
03 - Afife Ediboglu - Hayâl içinde akip geçti ömr-i derbederim - Nihâvend - Râkim Elkutlu.mp3
03 - Ahad Uruk - Ayrilik rüzgari gönlüme doluyor - Mahur - Kamuran Yarkin.mp3
03 - Ahmet Bölen - Gecenin matemini askima örtü sarayim - Hüzzam - Selahattin Pinar.mp3
03 - Akin Ugur - Gözlerinden içti gönlüm nes'eyi - Segâh - Sükrü Senozan.MP3
03 - Alaeddin Yavasça - Rüzgar eser deniz çaglar bülbül dalda güle aglar - M.Kürdi - Alaeddin Yavasça.mp3
03 - Ali Osman Akkus - Gözümde özleyis gönlümde aci alnimda sevdanin sicak teri var - Buselik - Selahattin Inal.mp3
03 - Alp Arslan - Ayri düstüm sevgilimden dünyâ bana dar oldu - Sûznâk - Yesârî Asim Arsoy.mp3
03 - Asli Pakalinlar - Hasretinle bunca yil gurbette yandim - Nihâvend - Yilmaz Karakoyunlu.mp3
03 - Asuman Aslim Görgün - Aksami süzme deniz renginden gözüm yandi - Nihâvend - Kaptanzade Ali Riza Bey.mp3
03 - Ayla Büyükataman - Kandili yüzerken uykularda mehtabi sürükledi sularda - Nihâvend - M.Nurettin Selçuk.mp3
03 - Bahadir Özüsen - Özlesem de seni her an (Kadere bak) - Hüzzâm - Alâeddin Sensoy.mp3
03 - Bahriyeli Sahap Bey - En sahimi koydu kaçti - Bestenigar Gazel.mp3
03 - Bekir Ünlüataer - Ay öperken sularin gögsünü sâhilde yikan - Hüzzâm - Sükrü Tunar.mp3
03 - Belkis Dikmen - Sevgilim bir tanem gel artik bana (Nazlanma) - Ussâk - Necdet Tokatlioglu.mp3
03 - Celal Abaci - Ne bildim kiymetin ne bildin kiymetim - Nihâvend - Alâeddin Yavasça.mp3
03 - Cengizhan Sönmez - Anar ömrünce gönül giden sevgililer - Ussâk - Sükrü Tunar.mp3
03 - Çigdem Kirömeroglu Yarkin - Niçin baktin bana öyle derdin nedir durma söyle - Ussak - Sadettin Kaynak.mp3
03 - Erol Armutlu - Bir vefâsiz yâre düstüm hiç beni yâd etmiyor - Acem Kürdî - Selânik'li Ahmet Efendi.mp3
03 - Faruk Salgar - Bir ben sevdin gönülden, bir de mecnun ben kadar - Nihavend - Turhan Özek.mp3
03 - Gökhan Sezen - Sögüdün yapragi nârindir nârin - Muhayyer Türkü.mp3
03 - Güldehen Terün - Bak yine geçti bahar gül n'eylesin - Acem Kürdî - Izzet Altinbas.mp3
03 - Hafiz Ahmet Bey - Görmemis mislini derde dilim çesm-i  felek - Neva Ussak Gazel.mp3
03 - Hasan Eylen - Haberler yollasam seni çagirsam - Hicaz - Bilge Özgen.mp3
03 - Ilknur Elbilsin - Ayrilik yari ölmekmis - Nisâburek - Selâhattin Pinar.mp3
03 - Inci Yaman - Kara sevda dedikleri bir ates var basimda - K.Hicazkar - Rifat Ayaydin.mp3

Share-Online"dan albümleri nasil indireceksiniz?
Albüm linkine tiklayin..Acilan Linksave sayfasinda sagdaki tek olan  V  harfine tiklayin..
Gelen Share-Online sayfasindan da sol asagidaki >>kostenlos weiter<< yazisina tiklayin.,
Gelen sayfadan sagdaki bosluga gördügünüz rakamlari-harfleri yazin solundaki büyük pembe ok"a tiklayin(>>Captcha überprüfen<<) albümü indirin...
Albümler arasinda bekleme süresi yoktur..Hizli bir sekilde arka arkaya albümleri indirebilirsiniz..

Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir..
Lütfen Tiklayiniz...
https://www.share-online.biz/affiliate/3739343034313B3835323136313633303532

Share-online...
http://linksave.in/12619087754ae897d0f3626
rar sifresi - derya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ë