Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir...

27 Kas 2012

Turk Sanat Muzigi - TRT Sanatcilari - 6

03 - Inci Yaman - Ufacik tefeciktin yemyesil gözlerin vardi - Nihavend - Sekip Ayhan Özisik.mp3
03 - Koray Safkan - Beni ateslere salan o kapkara siyah gözler - Sehnaz - Zeki Arif Ataergin.mp3
03 - M.Dogan Dikmen - Mecnûn gibi sahrâ-yi cünûn içre yerim var - Hicaz - Civan Aga.mp3
03 - M.Dogan Dikmen - Söyle nedir bâis-i zârin gönül - Nihâvend - Haci Arif Bey.mp3
03 - M.Nurettin Selçuk - Turnalar - Tango - Cemal Resit Rey.mp3
03 - Mehsem Eyler - Geziyorken bu sali bir kiz gördüm Bursa'li - Kasim Inaltekin.mp3
03 - Melda Kuyucu - Ezelden âsinanim ben ezelden hem-zebânimsin - Hüseynî - Serif Içli.mp3
03 - Melihat Gülses - Gülüp geçtin ben aglarken simdi sitemin niye - Sûznâk - Muzaffer Ilkar.mp3
03 - Muazzez Ersoy - Adalardan bir yar gelir bizlere - Hicaz - Yesari Asim Arsoy.mp3
03 - Mustafa Sagyasar - Yorgun düstüm koklamaktan hayâlini dün yine - Hicaz - Rifat Ayaydin.mp3
03 - Nazli Kanaat - Bakisi çagirir beni uzaktan - Muhayyer Kürdî - Selâhattin Pinar.mp3
03 - Neyzen Tevfik - Nihavend Taksim.mp3
03 - Oyun Havasi.mp3
03 - Sadettin Kaynak - Zülfü sümbül  tab'inim - Sadettin Kaynak (1932 Viyana Kaydi).mp3
03 - Sadiye Erimli - Beni canimdan ayirdi gönlümü yikti temelden - Hicaz - Muzaffer Ilkar.mp3
03 - Seda Gülbeyaz - Gün be gün yasanan o hâtirayi unutup bos yere atmak olmaz ki - Hicaz - Avni Anil.mp3
03 - Seda Gülbeyaz - Sen gül dalinda gonca ben dag yolunda yonca - Hüzzâm - Necdet Tokatlioglu.mp3
03 - Selim Öztas - Birgün o güzel sad edecek ruhumu sandim -  Nihavend - Musa Süreyya Bey.mp3
03 - Serap Kuzey - Egilmez basin gibi gökler bulutlu efem - Hicaz - Kaptanzâde Ali Rizâ Bey.mp3
03 - Servet Önder - Ey büt-i nev eda olmusum müptela - Hicaz - Hammami-zade Ismail Dede Efendi.mp3
03 - Seval Sentürk -  Cânâ rakibi handân edersin - Ussak - Giriftzen Asim Bey.mp3
03 - Tanburi Cemil - Hüzzam Taksim.mp3
03 - Teoman Volkan Özselçuk - Seninle olursam ömür boyunca - Kürdîli Hicazkâr - Erdogan Berker.mp3
03 - Vedat Çetinkaya - Vardim ki yurdundan ayag göçürmüs - Sehnaz - Hafiz Hayreddin Bey.mp3
03 - Vedat Kaptan Yurdakul - Anlatamam bu askin hikâyesi derindir - Nihâvend - Mustafa Çaglar.mp3
04 - Akin Ugur - Gül Yüzünde Güller Solsa Aglarim - Kürdîli Hicazkâr - Erol Sayan.mp3

Share-Online"dan albümleri nasil indireceksiniz?
Albüm linkine tiklayin..Acilan Linksave sayfasinda sagdaki tek olan  V  harfine tiklayin..
Gelen Share-Online sayfasindan da sol asagidaki >>kostenlos weiter<< yazisina tiklayin.,
Gelen sayfadan sagdaki bosluga gördügünüz rakamlari-harfleri yazin solundaki büyük pembe ok"a tiklayin(>>Captcha überprüfen<<) albümü indirin...
Albümler arasinda bekleme süresi yoktur..Hizli bir sekilde arka arkaya albümleri indirebilirsiniz..

Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir..
Lütfen Tiklayiniz...
https://www.share-online.biz/affiliate/3739343034313B3835323136313633303532

Share-online...
http://linksave.in/13149907794ae897f0336f1
rar sifresi - derya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ë