Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir...

26 Kas 2012

Turk Sanat Muzigi - TRT Sanatcisi - Inci Yaman...

01 - Inci Yaman - Ahimi hicranimi sakladim gizli tuttum - Nihavend - Selahattin Inal.mp3
01 - Inci Yaman - Dualarim kabul olsa bir tanem -  K.Hicazkar - Sadettin Öktenay.mp3
02 - Inci Yaman - Herseydi benim için bir candi bir nefesti - Hihavend - Yildirim Gürses.mp3
02 - Inci Yaman - Sen kimseyi sevemezsin sevmeyeceksin - Nihavend - Kamuran Yarkin.mp3
03 - Inci Yaman - Söyleyemem derdimi kimseye - Hicaz - Sükrü Tunar.mp3
03 - Inci Yaman - Ufacik tefeciktin yemyesil gözlerin vardi - Nihavend - Sekip Ayhan Özisik.mp3
04 - Inci Yaman - Kara sevda dedikleri bir ates var basimda - K.Hicazkar - Rifat Ayaydin.mp3
05 - Inci Yaman - Geçti ömrün nevbahari bülbül olmus neyleyim - K.Hicazkar - Sadi Hosses.mp3
06 - Inci Yaman - Ah yine o menekse gözler arali  - Dügah - Kadri Sençalar.mp3
07 - Inci Yaman - Gözemi geldim sen mi unuttun gelmiyorsun ah - Osman Nihat Akin.mp3
08 - Inci Yaman - Tadi yok sensiz geçen ne baharin ne yazin - Hicaz - Muzaffer Ilkar.mp3
09 - Inci Yaman - Mesesiz daglarda meleyen kuzu - Hicaz - Kadri Sençalar.mp3
10 - Inci Yaman - Geçti hayal içinde bunca yil bir gün gibi - Mahur - Sükrü Senozan.mp3
11 - Inci Yaman - Maziyi kadehlerden için kandim o aksam - Nihavend - Amir Ates.mp3
12 - Inci Yaman - Bülbül asikmis güle, gül naz eder bülbüle - Nihavend -  Zeki Müren.mp3
13 - Inci Yaman - Ey gül-i bagi eda sana oldum müptela - Hüzzam - Hammami-zade Ismail Dede Efendi.mp3
14 - Inci Yaman - Mah yüzüne asikanim taze bitmis gül fidanim - Hicaz taze bitmis gül fidanim- Hammami-zade Ismail Dede Efendi.mp3
15 - Inci Yaman - Turnalar.mp3
16 - Inci Yaman - Sev yüregin isildasin, kararacak sevmezsen çiçek çeçek açilsin  .mp3
17 - Inci Yaman - Biliyorsun bir zamanlar seni ne çok seviyordum - Nihavend - Alaeddin Sensoy.mp3
18 - Inci Yaman - Âsiklarinin hâline ey mâh acimazsin - Hicaz - Haci Fâik Bey.mp3
19 - Inci Yaman - Ay dogdu batmadimi - Muhayyer - Sadettin Kaynak.mp3
20 - Inci Yaman - Baga gidersin üzüme, hiç bakmiyorsun yüzüme - Muhayyer - Ismail Hakki Nebiloglu.mp3
21 - Inci Yaman - Cevr-i yâre sabir buldum ömrüm ahzâna kaldi - Hicaz - Rakim Erkutlu.mp3
22 - Inci Yaman - Degirmene un yolladim nisanlimi dün yolladim - Ussak - Serif Içli.mp3
23 - Inci Yaman - Günes gibi sahsim devlet gibi tahtim olsa - Muhayyer - Sadettin Kaynak.mp3
24 - Inci Yaman - Mah yüzüne asikanim taze bitmis gül fidanim - Hicaz - Hammami-zade Ismail Dede Efendi.mp3
25 - Inci Yaman - O siyah gözlerini bir daha olsun göreyim - Hüzzâm - Sadettin Kaynak.mp3
26 - Inci Yaman - Sev yüregin isildasin, kararacak sevmezsen çiçek çiçek açilsin.mp3
27 - Inci Yaman - Sorma bana nafile neler düsündügümü - K.Hicazkar - Selahattin Pinar.mp3
28 - Inci Yaman - Yine dumanli daglar - Muhayyer - Sadettin Kaynak.mp3

Share-Online"dan albümleri nasil indireceksiniz?
Albüm linkine tiklayin..Acilan Linksave sayfasinda sagdaki tek olan  V  harfine tiklayin..
Gelen Share-Online sayfasindan da sol asagidaki >>kostenlos weiter<< yazisina tiklayin.,
Gelen sayfadan sagdaki bosluga gördügünüz rakamlari-harfleri yazin solundaki büyük pembe ok"a tiklayin(>>Captcha überprüfen<<) albümü indirin...
Albümler arasinda bekleme süresi yoktur..Hizli bir sekilde arka arkaya albümleri indirebilirsiniz..

Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir..
Lütfen Tiklayiniz...
https://www.share-online.biz/affiliate/3739343034313B3835323136313633303532

Share-online...
http://linksave.in/11949680794ae61e3c2fe44
Rar sifresi - derya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ë