Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir...

27 Kas 2012

Turk Sanat Muzigi - TRT Sanatcilari - 45

32 - Nese Can - Baharin gülleri açti yine mahsundur bu gönlüm - Rast - Drama'li Hasan Hasgüler.mp3
32 - Nese Dursun - Haleli gözlerin hayale döndü - Hüzzam - Bimen Sen.mp3
32 - Nesrin Sipahi - Gittin gideli ben deli divaneye döndüm - Mâhûr - Nûri Halil Poyraz.mp3
32 - Nusret Yilmaz - Sevdigim gözlerinin billâhi ben meftûnuyum - Kürdîli Hicazkâr - Mehmet Yürü (Nasib'in).mp3
32 - Oyun Havasi.mp3
32 - Refik Akbulut - Dün gece mehtâba dalip hep seni andim - Hüzzâm - Semahat Özdenses.mp3
32 - Remzi Oktar - Geçti ömrüm yine hâlâ ben o bin derd ileyim - Nihâvend - Selâhattin Pinar.mp3
32 - Selma Ersöz - Yillardir bekliyorum bir gün dönersin diye - Nihâvend - Neveser Kökdes.mp3
32 - Servet Önder - Mahmur bakisli dilberim - Hicaz - Zeki Duygulu.mp3
32 - Tülin Kusoglu - Gönlümün bülbülüsün ask bahçemin gülüsün - Nihavend - Alaeddin Yavasça.mp3
32 - Vedat Kaptan Yurdakul - Sirma saçli yarimin can bahsederken isvesi - Hicaz.mp3
32 - Zuhal Akçay - Gittigin yollari yakin sanarak (Bekleyecegim) - Rast - Ali Senozan.mp3
33 - Inci Yaman - Yine dumanli daglar - Muhayyer - Sadettin Kaynak.mp3
33 - Inleyen nagmeler ruhumu sardi - Nihavend - Zeynettin Maras.mp3
33 - Kadri Sarman - Anlat bana gül goncasi gördün mü dikensiz - Rast - Erdogan Berker.mp3
33 - Kemal Öncan - Gönlümde açmadan solan bir gülsün - Hicaz - Sekip Ayhan Özisik.mp3
33 - Koray Safkan - Nasil geçti habersiz o güzelim yillarim - Hicaz - Teoman Alpay 2.mp3
33 - Koro - Benim yarim gelisimden bellidir - Hicaz - Sadeddin Kaynak.mp3
33 - Lele Mumcu - Sari mimozamsin sen benim hayal bahçesinde gül tenin - Hicazkar - Alâeddin Yavasça.mp3
33 - M.Dogan Dikmen -  Ey mâh-i (sâh-i) melek-huy kadd-i bâlâ-yi ferahnâk - Ferahnak - Nikogos Aga.mp3
33 - M.Dogan Dikmen - Zülfüne baktikça ey suh-i cihan - Sehnaz - Rifat Bey - Kanun Taksimi Ilhami Eren.mp3
33 - M.Nurettin Selçuk - Aksam yine gölgen. yine gölgen yine aksam - Muhayyer Kürdi - Sadettin Kaynak.mp3
33 - Mediha Demirkiran - Bakisi çagirir beni uzaktan - M.Kürdi - Selahattin Pinar.mp3
33 - Mehmet Özkaya - Beni kör kuyularda merdivensiz biraktin - Kürdîli Hicazkâr - M.Nurettin Selçuk.mp3
33 - Mehsem Eyler - Bakisi çagirir beni uzaktan varinca çatilir kaslar nedendir - M.Kürdi - Selahattin Pinar.mp3
33 - Meliha Yazici - Duydum ki yesil gözlerinin rengi sararmis - Sûznâk - Selâhattin Altinbas.mp3

Share-Online"dan albümleri nasil indireceksiniz?
Albüm linkine tiklayin..Acilan Linksave sayfasinda sagdaki tek olan  V  harfine tiklayin..
Gelen Share-Online sayfasindan da sol asagidaki >>kostenlos weiter<< yazisina tiklayin.,
Gelen sayfadan sagdaki bosluga gördügünüz rakamlari-harfleri yazin solundaki büyük pembe ok"a tiklayin(>>Captcha überprüfen<<) albümü indirin...
Albümler arasinda bekleme süresi yoktur..Hizli bir sekilde arka arkaya albümleri indirebilirsiniz..

Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir..
Lütfen Tiklayiniz...
https://www.share-online.biz/affiliate/3739343034313B3835323136313633303532

Share-online...
http://linksave.in/21362500624ae89e1820093
rar sifresi - derya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ë