Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir...

27 Kas 2012

Turk Sanat Muzigi - TRT Sanatcilari - 24

16 - Turhan Öge - O beni bir bahar aksami terkedip gitti - Muhayyer Kürdî - Sekip Ayhan Özisik.mp3
17 - Alp Arslan - Nev-eser bir sarki yazdim yad edin dostlar beni - Neveser - B.Sitki Sezgin.mp3
17 - Ayfer Er - Hem seversin hem yanarsin hem yine âvâresin - Karcigar - Sâdi Hosses.mp3
17 - Behiye Aksoy - Saçin yüzüne degse telini kiskanirim - Nihavend - Suat Sayin.mp3
17 - Belgin Gök - Ela gözlerini sevdigim dilber göster cemalini görmeye geldim - Evc - Sadettin Kaynak.mp3
17 - Bir bahar aksami rastladim size - Hicaz - Selahattin Pinar.mp3
17 - Burhanettin Uygun - Yemenimde hare var yüregimde yare var - Mahur Türkü.mp3
17 - Celâl  Altinbas - Kurdu Meclis Asikan Meyhanede - Hicaz - Haci Arif Bey.mp3
17 - Cengizhan Sönmez - Her tel saçi bir ter dudagin degdigi yerdir - Kürdîli Hicazkâr - Kaptanzâde Ali Rizâ Bey.mp3
17 - Çigdem Yarkin - Öyle güzelki gözlerin bakmasini bir bilsen.mp3
17 - Demet Gürsoy - Günlerce uykusuz günlerce yorgun kalmisim sevdanin kiyilarinda - Sinan Sipahi.mp3
17 - Elif Güresçi - Birakip gittigin aksam - Hicaz - Zeki Arif Ataergin.mp3
17 - Erol Armutlu - Zehretme hayati bana cananim - Acemkürdi - Zeki Müren.mp3
17 - Esma Basbug - Gezdigim dikenli ask yollarinda elimden bir kirik saz geldi geçti - Hüzzam - Kadri Sençalar.mp3
17 - Fatma Arslanoglu - Kirmizi gülün ali var her gün aglasamda yeri var - Hicaz Rumeli Türküsü.mp3
17 - Firdevs Tezcanli - Ne kadar sevdigimin farkina varmadinmi - Nihavend - Turhan Tasan.mp3
17 - Gökhan Sezen - Findikli bizim yolumuz - Ussâk Türkü.mp3
17 - Gönül Aköz - Baharla hazân birlesemez ortada yaz var - Acem Kürdî - Avni Anil.mp3
17 - Güldehen Terün - Gönlüm yarali bilmiyorum yar bana n'oldu - Hicaz - Kadri Sençalar.mp3
17 - Güler Göksel - Söyle naz mi bu kas çatis benden uzaklara kaçis - Kürdîli Hicazkâr - Yusuf Nalkesen.mp3
17 - Gülsen Bakoglu - Rüzgar kirdi dalimi ellerin günahi ne - Buselik - Selahattin Erköse.mp3
17 - Hafiz Sami Bey - Müptelâ-yi derd-i hicrandir gönül - Hicaz - Haci Fâik Bey.mp3
17 - Hamiyet Yüceses - Bakmiyor çesm-i siyah feryâde - Nihâvend - Haci Arif Bey.mp3
17 - Hüseyin Gökmen - Derdimi ummana döktüm âsumâna inledim - Hicaz - Serif Içli.mp3
17 - Ilknur Elbilsin - Kader kime sikayat edeyim seni bilemem - Hicaz - Avni Anil.mp3

Share-Online"dan albümleri nasil indireceksiniz?
Albüm linkine tiklayin..Acilan Linksave sayfasinda sagdaki tek olan  V  harfine tiklayin..
Gelen Share-Online sayfasindan da sol asagidaki >>kostenlos weiter<< yazisina tiklayin.,
Gelen sayfadan sagdaki bosluga gördügünüz rakamlari-harfleri yazin solundaki büyük pembe ok"a tiklayin(>>Captcha überprüfen<<) albümü indirin...
Albümler arasinda bekleme süresi yoktur..Hizli bir sekilde arka arkaya albümleri indirebilirsiniz..

Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir..
Lütfen Tiklayiniz...
https://www.share-online.biz/affiliate/3739343034313B3835323136313633303532

Share-online...
http://linksave.in/16377935284ae89b707bc05
rar sifresi - derya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ë