Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir...

25 Ara 2012

Turku Arsivi 108...

Ellere Yar Ellere.mp3
Gidin Soyleyin Serceye - Mahsun Kirmizigül.mp3
Benim Canim - Türkü.mp3
Garip - Türkü.mp3
Bilemedim.mp3
Dardayim - Seher Dilovan.mp3
Yüklendim Göcemedim -  Hüsamettin Subasi.mp3
Dersimo.mp3
Sev Meni - Nuray Hafiftas.mp3
Trt) Bayram Gelip Elime Elimize.mp3
Sultan Suyu (deste Günaydin).mp3
Dön Bakalim.mp3
Kara Erik -  Hüsamettin Subasi.mp3
Pazarlik Edelim.mp3
Gokte Yildiz Aymisun.mp3
Gul Koydum Gul Tasina.mp3
Su Gurbet Canima Yetti - Mahsun Kirmizigül.mp3
Iki Dagin Arasi.mp3
Baga Girdim Üzuüme.mp3
Güllü - Ayhan Alptekin.mp3
Gurbet- Huseyin Altin.mp3
Yol Arkadaslari - Ah Daglar Serin Daglar.mp3
Gökteki Yildizin Ucu Terazi.mp3
Öyle Bekar Durda Dur - Ismail Türüt.mp3
Zilan - Helin.mp3
Gormedim Alemde- Enver Demirbag.mp3
Ipek Mendil.mp3
Noktali Anzer ( Horon ) - Osman Yazici.mp3
Türkiyenin Güzeli - Besköylü Adem.mp3
Hokka Hokka Lokumlari - Arif Sentürk.mp3
Taramis Zülfünü - Neset Ertas.mp3
Ey Erenler - Asik Mahsuni Serif.mp3
Kömürlük Dagi - Sükriye Tutkun.mp3
Ben Vurgunum.mp3
Harman Yeri.mp3
Terketme - Türkü.mp3
Agri Dagindan Astim - Nizamettin Ariç.mp3
Dandini Dandini Dasdana - Melda Duygulu.mp3

Share-Online"dan albümleri nasil indireceksiniz?
Albüm linkine tiklayin..Acilan Linksave sayfasinda sagdaki tek olan  V  harfine tiklayin..
Gelen Share-Online sayfasindan da sol asagidaki >>kostenlos weiter<< yazisina tiklayin.,
Gelen sayfadan sagdaki bosluga gördügünüz rakamlari-harfleri yazin solundaki büyük pembe ok"a tiklayin(>>Captcha überprüfen<<) albümü indirin...
Albümler arasinda bekleme süresi yoktur..Hizli bir sekilde arka arkaya albümleri indirebilirsiniz..

Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir..
Lütfen Tiklayiniz...
https://www.share-online.biz/affiliate/3739343034313B3835323136313633303532

Share-online...
http://linksave.in/120351264350d8eb051c332
Rar Sifresi - derya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ë