Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir...

24 Ara 2012

Turku Arsivi 28...

Yasamdan Ölüme - Kivircik Ali & Arzu.mp3
Yüsekte Kalsin.mp3
Hüsamettin Subasi - Güle Güle.mp3
Meftare - Ayhan Alptekin.mp3
Kemenceler Calinca - Engin Alptekin.mp3
Halaylar(1) - Arzu Sahin.mp3
Gine Mektup Aldim.mp3
Yogurt Koydum Dolaba.mp3
Yogurt Koydum Dolaba - Kina Gecesi Türküleri.mp3
Of Ana (ahmedum) - Sakim Sögüt.mp3
Kader (u.h) - Gülsen Kutlu.mp3
Meseler Gövermis.mp3
Benim Askim.mp3
Beyaz Giyme Söz Olur Siyah Giyme Toz Olur - Türkü - Gülay -.mp3
Gulay - Beyaz Giyme.mp3
Duzgin Bawo - Kardes Türküler.mp3
Yüksek Minare - Grup Çig.mp3
Bizim Elde - M.demir.mp3
Divit.mp3
Dost Senmi Geldin - Songül Karli.mp3
Mihribani - Mahsun Kirmizigül.mp3
Depeköy Üstüne.mp3
Ogul Ogul - Ayhan Alptekin.mp3
Share-Online"dan albümleri nasil indireceksiniz?
Albüm linkine tiklayin..Acilan Linksave sayfasinda sagdaki tek olan  V  harfine tiklayin..
Gelen Share-Online sayfasindan da sol asagidaki >>kostenlos weiter<< yazisina tiklayin.,
Gelen sayfadan sagdaki bosluga gördügünüz rakamlari-harfleri yazin solundaki büyük pembe ok"a tiklayin(>>Captcha überprüfen<<) albümü indirin...
Albümler arasinda bekleme süresi yoktur..Hizli bir sekilde arka arkaya albümleri indirebilirsiniz..

Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir..
Lütfen Tiklayiniz...
https://www.share-online.biz/affiliate/3739343034313B3835323136313633303532

Share-online...
http://linksave.in/4274062104aee0cb3db54c
Rar Sifresi - derya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ë