Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir...

25 Ara 2012

Turku Arsivi 92...

Zor Gelir - Burhan Çaçan.mp3
Kadioglu Zeybegi.mp3
Haydi Gidelim Horona - Ayhan Alptekin.mp3
Gelin Çikartma.mp3
Gançum Em Ari Ari - Kardes Türküler.mp3
Gelin Çikartma - Halay (enstrumantal).mp3
Oglan Kolunu Sallama.mp3
Degmen Benim Gamli Yasli Gonlume - Zara -.mp3
Erdal Erzincan - Keklik Gibi.mp3
Gonlum Ataslara Yandi Gidiyor.mp3
Serso Ele Bercelan - Kardes Türküler.mp3
Endum Dereye - Hülya Polat.mp3
Bana Seni Gerek Seni.mp3
Gemideyim Gemide.mp3
O Yar Gelir - Yavuz Bingöl.mp3
Hos Degilim Bu Günlerde - Türkü.mp3
Gülüm Nacar Aglama.mp3
Menberi.mp3
Hamsi Gözlüm - Songül Karli.mp3
Bir Candarma Geliyor (muazzez Turing).mp3
Yaralar Beni - Songül Karli.mp3
Benbir Yesil Fenerim- Seher Dilovan.mp3
Gözüm Yollarda.mp3
Yok Ayilasim Senden - Hüseyin Biçak.mp3
Atalimmi Yar - Gülsen Kutlu.mp3
Gel Yanima - Azeri.mp3
Oy Daglar - Songül Karli.mp3
Benim Ömrüm - Grup Çig.mp3
Oy Oy Güzelim - Fadimem.mp3
Simdiki Sevdaliklar - Adnan Yilmaz.mp3
Unut Beni - Mahsun Kirmizigül.mp3
Kalenin Dibinde Tas Ben Olaydim - Zara.mp3

Share-Online"dan albümleri nasil indireceksiniz?
Albüm linkine tiklayin..Acilan Linksave sayfasinda sagdaki tek olan  V  harfine tiklayin..
Gelen Share-Online sayfasindan da sol asagidaki >>kostenlos weiter<< yazisina tiklayin.,
Gelen sayfadan sagdaki bosluga gördügünüz rakamlari-harfleri yazin solundaki büyük pembe ok"a tiklayin(>>Captcha überprüfen<<) albümü indirin...
Albümler arasinda bekleme süresi yoktur..Hizli bir sekilde arka arkaya albümleri indirebilirsiniz..

Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir..
Lütfen Tiklayiniz...
https://www.share-online.biz/affiliate/3739343034313B3835323136313633303532

Share-online...
http://linksave.in/130942511350d8e41599c1e
Rar Sifresi - derya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ë