Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir...

25 Ara 2012

Turku Arsivi 85...

Fantastik - Engin Alptekin.mp3
Iki Keklik - Nurettin Rencber.mp3
Ölüm.mp3
Fatma Nenem.mp3
Biz Kimiz - Göknur.mp3
Giyinmis Kusanmis.mp3
Ben Bir Kiliç Ogluyum - Izzet Isk.mp3
Kimse Bana Yaran Olmaz Yar Olmaz.mp3
Delalim - Izzet Yildizhan.mp3
Al Elmayi - Mazlum Cimen.mp3
Demedim Mi.mp3
Dile Mi Sevda (yuregimin Sevdasi) - Kardes Türküler.mp3
Giresun (mix).mp3
Toplu Oyun - Halay (enstrumantal).mp3
Tam Disine Göreyim - Ahmet Güloglu.mp3
Oy Agama - Yasemin Yildiz.mp3
Salinada Salinada.mp3
Ben Melanet Hirkasini - Mazlum Çimen.mp3
Bana Yücelerden Seyreden Dilber.mp3
Yaniyorum - Kardes Türküler.mp3
Duman Olmusum - Ahmet Güloglu.mp3
Yaramin - Berdan Mardini.mp3
Marial - Dursun Dereli.mp3
Kar Yagar Bardan Bardan - Nuran.mp3
Azeri - Ayna - Arzu Gizim.mp3
Halime Kiz - Oguz Yilmaz.mp3
Dostum - Mahsun Kirmizigül.mp3
Meskenim Daglar - Mahsun Kirmizigül.mp3
Halil Ibrahim - Ekrem Duzgunoglu.mp3
Uzun Ince Bir Yoldayim - Asik Veysel.mp3
Yesil Çinar - Kadir Ipek.mp3

Share-Online"dan albümleri nasil indireceksiniz?
Albüm linkine tiklayin..Acilan Linksave sayfasinda sagdaki tek olan  V  harfine tiklayin..
Gelen Share-Online sayfasindan da sol asagidaki >>kostenlos weiter<< yazisina tiklayin.,
Gelen sayfadan sagdaki bosluga gördügünüz rakamlari-harfleri yazin solundaki büyük pembe ok"a tiklayin(>>Captcha überprüfen<<) albümü indirin...
Albümler arasinda bekleme süresi yoktur..Hizli bir sekilde arka arkaya albümleri indirebilirsiniz..

Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir..
Lütfen Tiklayiniz...
https://www.share-online.biz/affiliate/3739343034313B3835323136313633303532

Share-online...
http://linksave.in/18028799250d8e0fb39d10
Rar Sifresi - derya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ë