Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir...

24 Ara 2012

Turku Arsivi 52...

Ey Asi Sehir Viran Ettin Yurdumu.mp3
Gelin Findigin Altina - Ayhan Alptekin.mp3
Dertliyim Veremliyim ( Horon ) - Abdurrahman Degirmenci.mp3
Yaylalarin Suyu - Abdurrahman Degirmenci.mp3
Fuat Saka - Lazutlar Rap Atma.mp3
Karadeniz Kemence -  Fuat Saka -  Rap Atma.mp3
Yoruldum - Gülseren Gül.mp3
Kriz - Ismail Türüt.mp3
Gör Nice Olur.mp3
Yoruldumi - Mahsun Kirmizigül.mp3
Sen Beni Unut - Sükriye Tutkun.mp3
Yesil Basli Gövel Ördek - Nurettin Rencber.mp3
Kizirirmak Seni Seni.mp3
Ol Kirklar Ceminde.mp3
Al Gülüm - Engin Alptekin.mp3
Gulay - Vur Bizi.mp3
Turkmeneli - Ibrahim Rauf (kerkük).mp3
Ahtim Bozarmi - (azeri).mp3
Gelin Haco -  Gül Ahmet Yigit.mp3
Kalmadim Yana Yana - Osman Yazici.mp3
Hayal Mayal Gelir.mp3
Grup Güzelordu - Oriental.mp3
Defineyi Nereden Buldun - Asik Mahsuni Serif.mp3
Ekin Idim Oldum Harman.mp3

Share-Online"dan albümleri nasil indireceksiniz?
Albüm linkine tiklayin..Acilan Linksave sayfasinda sagdaki tek olan  V  harfine tiklayin..
Gelen Share-Online sayfasindan da sol asagidaki >>kostenlos weiter<< yazisina tiklayin.,
Gelen sayfadan sagdaki bosluga gördügünüz rakamlari-harfleri yazin solundaki büyük pembe ok"a tiklayin(>>Captcha überprüfen<<) albümü indirin...
Albümler arasinda bekleme süresi yoktur..Hizli bir sekilde arka arkaya albümleri indirebilirsiniz..

Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir..
Lütfen Tiklayiniz...
https://www.share-online.biz/affiliate/3739343034313B3835323136313633303532

Share-online...
http://linksave.in/136363241250d794764169c
Rar Sifresi - derya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ë