Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir...

24 Ara 2012

Turku Arsivi 67...

Tarla Kizlari.mp3
Efem- Sükrüye Tutkun.mp3
Ayelqizi - Azerice.mp3
Tarla Kizlari - Sükriye Tutkun.mp3
Güle Uyan.mp3
Ayrilikta Sevdadandir - Seyduna Turkuleri 2 - Emrah Altinok.mp3
Ma Sevdali  Bozovore - Yasemin Yildiz.mp3
Omuz Omuza - Songül Karli.mp3
Nineden Mektup - Ozay Gönlüm.mp3
Geceler Yarim Oldu.mp3
Remzi'nin Türküsü - Abdurrahman Kizilay.mp3
Dertliyim Garibim (u.h.) - Aynur Gürkan.mp3
Esme Deli Rüzgar - Seher Dilovan.mp3
Agla Sazim.mp3
Beyaz Gul Kirmizi Gul - Ibrahim Tatlises.mp3
Bir Yudum Su - Seher Dilovan.mp3
Az Bana Gönder - Songül Karli.mp3
Emirdagi Birbirine Ulali.mp3
Yildiz.mp3
Bin Nazinan Baglamislar.mp3
Ben Kendimi Gülün Dibinde Buldum.mp3
Günah - Mahsun Kirmizigül.mp3
Yaram Sizlar - Cemile Sönmez.mp3
Olsaydim - Songül Karli.mp3
A Leyli Leyli - Cansu Koç.mp3
Küsdürdüm Barisamam -  Hüsamettin Subasi.mp3
Halay - 3.mp3

Share-Online"dan albümleri nasil indireceksiniz?
Albüm linkine tiklayin..Acilan Linksave sayfasinda sagdaki tek olan  V  harfine tiklayin..
Gelen Share-Online sayfasindan da sol asagidaki >>kostenlos weiter<< yazisina tiklayin.,
Gelen sayfadan sagdaki bosluga gördügünüz rakamlari-harfleri yazin solundaki büyük pembe ok"a tiklayin(>>Captcha überprüfen<<) albümü indirin...
Albümler arasinda bekleme süresi yoktur..Hizli bir sekilde arka arkaya albümleri indirebilirsiniz..

Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir..
Lütfen Tiklayiniz...
https://www.share-online.biz/affiliate/3739343034313B3835323136313633303532

Share-online...
http://linksave.in/187369879850d8b64d25b4c
Rar Sifresi - derya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ë