Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir...

24 Ara 2012

Turku Arsivi 53...

Yokki Tutacak Dalim - Agasarli Fevzi.mp3
Az Bana - Banu.mp3
Sevdigim Sen Olmasan - Ismail Türüt.mp3
Benim Kitabimda Insan Satilmaz.mp3
Karsilama - Engin Alptekin.mp3
Geceyi Sana Yazdim  - Onur Akin.mp3
Firat - Güler Isik.mp3
Kolbasti I - Grup Güzelordu.mp3
Gule Yazdim.mp3
Kislalar (u.h.) - Mahmut Tuncer.mp3
Ya Sen Gideceksin - Bahri Turan.mp3
Berivan - Sibel Can.mp3
Gel Aglamai - Mahsun Kirmizigül.mp3
Ah Le Yar - Alisan.mp3
Trt) Alida Verin Benim Barutumu.mp3
Gönül - Seher Dilovan.mp3
Ag Elleri Sala Sala Gelen Yar.mp3
Trt) Ag Elleri Sala Sala Gelen Yar.mp3
Eziz Dost - Azeri.mp3
Gaziantep Yolunda - Sükriye Tutkun.mp3
Beheycan.mp3
Biko Benu Asaga - Herem.mp3
Beni Beni - Türkü.mp3
Berivan - Burhan Çaçan.mp3

Share-Online"dan albümleri nasil indireceksiniz?
Albüm linkine tiklayin..Acilan Linksave sayfasinda sagdaki tek olan  V  harfine tiklayin..
Gelen Share-Online sayfasindan da sol asagidaki >>kostenlos weiter<< yazisina tiklayin.,
Gelen sayfadan sagdaki bosluga gördügünüz rakamlari-harfleri yazin solundaki büyük pembe ok"a tiklayin(>>Captcha überprüfen<<) albümü indirin...
Albümler arasinda bekleme süresi yoktur..Hizli bir sekilde arka arkaya albümleri indirebilirsiniz..

Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir..
Lütfen Tiklayiniz...
https://www.share-online.biz/affiliate/3739343034313B3835323136313633303532

Share-online...
http://linksave.in/69044606450d794a704d25
Rar Sifresi - derya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ë