Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir...

24 Ara 2012

Turku Arsivi 56...

Sevdim - Mahsun Kirmizigül.mp3
Iki Keklik - Orhan Hakalmaz.mp3
Gokyuzu Huzunlu - Izzet Yildizhan.mp3
Erzincan'a Girdim Ne Güzel Baglar - Ibrahim Tatlises.mp3
Yurek Yarasi - Mahsun Kirmizigul.mp3
Baglama - Potpori.mp3
Niye Çattin Kaslarini.mp3
Gezdim Karamani Gördüm Konya'yi.mp3
Degmen Bana.mp3
Ah Istanbul - Erol Sahin.mp3
Soulu - Bahri Turan.mp3
Saza Niye Gelmedin - Güler Isik.mp3
Sevdigim.mp3
Daye.mp3
Giderim Vana Dogru -  Hüsamettin Subasi.mp3
Genç Yasimda Felek Aglatti Beni.mp3
Senin Hasretin - Aydin Güner.mp3
Seher Oldu Vaktoldu.mp3
Seher Oldu Vaktoldu - Sükriye Tutkun.mp3
Feride (giresun`un Icinde).mp3
Yürüyorum Dikenlerin Üstünde - Selda Bagcan.mp3
Evlerinin Önü Kaya Deligi - Y.degirmenci.mp3
Kirmizi Gül Demet Demet.mp3
Azrail Serime Çöktügü Zaman.mp3

Share-Online"dan albümleri nasil indireceksiniz?
Albüm linkine tiklayin..Acilan Linksave sayfasinda sagdaki tek olan  V  harfine tiklayin..
Gelen Share-Online sayfasindan da sol asagidaki >>kostenlos weiter<< yazisina tiklayin.,
Gelen sayfadan sagdaki bosluga gördügünüz rakamlari-harfleri yazin solundaki büyük pembe ok"a tiklayin(>>Captcha überprüfen<<) albümü indirin...
Albümler arasinda bekleme süresi yoktur..Hizli bir sekilde arka arkaya albümleri indirebilirsiniz..

Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir..
Lütfen Tiklayiniz...
https://www.share-online.biz/affiliate/3739343034313B3835323136313633303532

Share-online...
http://linksave.in/145803963750d795530c615
Rar Sifresi - derya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ë