Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir...

24 Ara 2012

Turku Arsivi 55...

Paylasamam.mp3
Armut Agacina Yaslanmayisan -  Hüsamettin Subasi.mp3
Zine - Kadir Ipek.mp3
Evleri Kondelen Var - Kardes Türküler.mp3
Terkedip Gelmisim Ben Oralari - Bahri Turan.mp3
Unutamadim - Mazlum Cimen.mp3
Zorla Gelin Oldum - Gülseren Gül.mp3
Aysegül - Ordunun Dereleri.mp3
Dostum Dostum - Arzu.mp3
Hastene - Gülseren Gül.mp3
Mahvettin - Bahri Turan.mp3
Derdimi Dökersem Derin Dereye.mp3
Söyleyemedim.mp3
Trt) Iki Durnam Gelmis.mp3
Bana Yücelerden.mp3
Sen Yoksun Ya.mp3
Sen Yoksun Ya-yusuf Harputlu.mp3
Baba Munzur.mp3
Ben Bir Yakup Idim - Zara.mp3
Derdim Coktur - Nizamettin Ariç.mp3
Sallana Sallana - Ahmet Güloglu.mp3
Ekin Idim Oldum Harman - Pinar Sag.mp3

Share-Online"dan albümleri nasil indireceksiniz?
Albüm linkine tiklayin..Acilan Linksave sayfasinda sagdaki tek olan  V  harfine tiklayin..
Gelen Share-Online sayfasindan da sol asagidaki >>kostenlos weiter<< yazisina tiklayin.,
Gelen sayfadan sagdaki bosluga gördügünüz rakamlari-harfleri yazin solundaki büyük pembe ok"a tiklayin(>>Captcha überprüfen<<) albümü indirin...
Albümler arasinda bekleme süresi yoktur..Hizli bir sekilde arka arkaya albümleri indirebilirsiniz..

Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir..
Lütfen Tiklayiniz...
https://www.share-online.biz/affiliate/3739343034313B3835323136313633303532

Share-online...
http://linksave.in/79268509050d79517ce6af
Rar Sifresi - derya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ë