Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir...

25 Ara 2012

Turku Arsivi 89...

Ben - Kazim Koyuncu.mp3
Birer Birer - Songül Karli.mp3
Aze - Grup Çig.mp3
Gitme Turnam - 1.mp3
Seni Benden Ayirirlar.mp3
Kemane Acilis Bulunurmu - Gülsen Kutlu.mp3
Yar Senin Derdinden.mp3
Bir Delikanlinin Türküsü.mp3
Sabret Muratal Alacaksin.mp3
Findik Toplayin Kizlar.mp3
Kiz Pinar Basinda - Neset Ertas.mp3
Asan Bilir Karli Dagin Ardini.mp3
Dürüyem - Kadir Ipek.mp3
Bin Derdim Var Idi Seher Dilovan.mp3
Firin Ustunde Firin - Yavuz Bingöl.mp3
Firinustunde.mp3
Iki Ayak Horunu.mp3
Trt) Ben Bir Garip Bülbül Idim.mp3
Demi Demi.mp3
Versinler - Nur Ertürk.mp3
Gece Sabaha Kadar - Songül Karli.mp3
Aglamak Istiyorum - Ismail Türüt.mp3
Ah Istanbul Sen Bir Han Misin - Kütahya - Güner Karabacak.mp3
Bir Elimde Sevdam Bir Elimde Sazim- Kahveyi Kavurular - Orhan Hakalmaz.mp3
Gine Geldi Yaz Baharin Aylari.mp3
Elmalarin Yongasi.mp3
Pencereden Bakiyor - Gülsen Kutlu.mp3
Yaradan Dost.mp3
Sabiha - Türkü.mp3
Demmi Demmi - Songül Karli.mp3
Ses Verin Sesime Daglar.mp3
Gül Kuruttum.mp3

Share-Online"dan albümleri nasil indireceksiniz?
Albüm linkine tiklayin..Acilan Linksave sayfasinda sagdaki tek olan  V  harfine tiklayin..
Gelen Share-Online sayfasindan da sol asagidaki >>kostenlos weiter<< yazisina tiklayin.,
Gelen sayfadan sagdaki bosluga gördügünüz rakamlari-harfleri yazin solundaki büyük pembe ok"a tiklayin(>>Captcha überprüfen<<) albümü indirin...
Albümler arasinda bekleme süresi yoktur..Hizli bir sekilde arka arkaya albümleri indirebilirsiniz..

Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir..
Lütfen Tiklayiniz...
https://www.share-online.biz/affiliate/3739343034313B3835323136313633303532

Share-online...
http://linksave.in/75545519050d8e2911c1f8
Rar Sifresi - derya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ë