Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir...

25 Ara 2012

Turku Arsivi 112...

Denize Yakilan Turku - Kardes Türküler.mp3
Dört Duvar - Songül Karli.mp3
Bir Yandan - Asik Mahsuni Serif.mp3
Devredip Gezersin Dari Fenayi.mp3
Aglama Ceylan Balasi - Muazzez Turing.mp3
Bir Tepeden Bir Tepeye.mp3
Ayrildim Gulermiyim- Gülsen Kutlu.mp3
Be Felek Senin Elinden - Songül Karli.mp3
Ben Yana Yana - Selda Bagcan.mp3
Bahçaya Indim - Halay (enstrumantal).mp3
Balkan Güzeli.mp3
Azeri - 35.mp3
Baglamam Var Üç Telli.mp3
Durnam Gelir Yata Kalka.mp3
Dost - Türkü.mp3
Dunya Umruma Meylini Verme.mp3
Degirmenin Postu Dar.mp3
Diyarbakir Sad Akar.mp3
Acem Kizi.mp3
Benim Agam  - Seher Dilovan.mp3
Aglama Yar - Yavuz Bingöl.mp3
Bahçayam Baram Sene - Kerküklü - Ibrahim Terzi.mp3
Arpacay - Yavuz Bingöl.mp3
Bekar Mi Duracagum - Erol Sahin.mp3
Bir Elimde Sevdam Bir Elimde Sazim - Tar Acis ( Mirza Basara ) - Orhan Hakalmaz.mp3
Ben Sensiz Uyuyamam - Aydin Güner.mp3
Asmalidir Evimiz & Ay Bulutta.mp3
Bar Bar Genem  Tatyana Bostan ( Ermenice ).mp3
Bir Findigin Icini.mp3
Ateste Kul Olaydim - Yavuz Bingöl.mp3
Bitlisin Önünde Baglar - Nuran.mp3
Bir Sehir Sivas - Ferhat Tunç.mp3
Dost Cemalin Göremezsem - Songül Karli.mp3
Beni Hor Görme.mp3
Diyar Bakir Bumudur - Nuran.mp3
Askolsun - Mazlum Çimen.mp3
Ates Yanar Köz Olur - Seher Dilovan.mp3
Dolana Ay Dolana - Aysegül.mp3
Bir Sigara Ic Oglan -  Hüsamettin Subasi.mp3
Bana Da Ver Allah'im - Ismail Türüt.mp3
Ay Balam.mp3
Dandin Dana Dina  Melda Duygulu ( Çingenece ).mp3

Share-Online"dan albümleri nasil indireceksiniz?
Albüm linkine tiklayin..Acilan Linksave sayfasinda sagdaki tek olan  V  harfine tiklayin..
Gelen Share-Online sayfasindan da sol asagidaki >>kostenlos weiter<< yazisina tiklayin.,
Gelen sayfadan sagdaki bosluga gördügünüz rakamlari-harfleri yazin solundaki büyük pembe ok"a tiklayin(>>Captcha überprüfen<<) albümü indirin...
Albümler arasinda bekleme süresi yoktur..Hizli bir sekilde arka arkaya albümleri indirebilirsiniz..

Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir..
Lütfen Tiklayiniz...
https://www.share-online.biz/affiliate/3739343034313B3835323136313633303532

Share-online...
http://linksave.in/111702043050d8ec90cb2d0
Rar Sifresi - derya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ë