Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir...

24 Ara 2012

Turku Arsivi 74...

Ben Yarime Neler Alayim - Burhan Çaçan.mp3
Sen Varsinl - Dursun Dereli.mp3
Helal Mi Kizlar.mp3
Isler Nanay - Kardes Türküler.mp3
Uykuda Misin Sevgili Yarim-pencereden Kar Geliyor.mp3
Gizli Sevdam - Göknur.mp3
Yük Treni.mp3
Mavi Sari - Yusuf Harputlu.mp3
El Vurup Yaremi Incitme Tabib.mp3
Neredesin - Ahmet Güloglu.mp3
Dido - Volkan Konak.mp3
Gül Açmasin Yapragini - Emine.mp3
Naze.mp3
Su Zelvenin- Gülsen Kutlu.mp3
Ben Alevi Olamam Ki - Asik Mahsuni Serif.mp3
Supurgesi Yoncadan.mp3
Mendili - Göknur.mp3
Himhime- Seher Dilovan.mp3
Fadime - Ismail Türüt.mp3
Firat Kenarinin Ince Dumani.mp3
Vardim Hint Eline - Nurettin Dadaloglu.mp3
Aklin Varsa Evlenme - Alisan.mp3
Turkmenlerin Kalasi - Ibrahim Rauf (kerkük).mp3
Gör Beni Beni -  Hüsamettin Subasi.mp3
Degmen Benim Gamli Yasli Gonlume - Aynur Gürkan.mp3
Bagdat Elinden Gelen Durnanar.mp3
Delliloy.mp3
Zilli De Masa Darbuka- Sükrüye Tutkun.mp3

Share-Online"dan albümleri nasil indireceksiniz?
Albüm linkine tiklayin..Acilan Linksave sayfasinda sagdaki tek olan  V  harfine tiklayin..
Gelen Share-Online sayfasindan da sol asagidaki >>kostenlos weiter<< yazisina tiklayin.,
Gelen sayfadan sagdaki bosluga gördügünüz rakamlari-harfleri yazin solundaki büyük pembe ok"a tiklayin(>>Captcha überprüfen<<) albümü indirin...
Albümler arasinda bekleme süresi yoktur..Hizli bir sekilde arka arkaya albümleri indirebilirsiniz..

Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir..
Lütfen Tiklayiniz...
https://www.share-online.biz/affiliate/3739343034313B3835323136313633303532

Share-online...
http://linksave.in/10070561450d8b9ae78bc3
Rar Sifresi - derya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ë