Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir...

25 Ara 2012

Turku Arsivi 80...

Gezdim Gurbet Eli.mp3
Guzeller Surusu - Mahsun Kirmizigül.mp3
Mapushane.mp3
Indim Dere Irmaga.mp3
Hastalik Bilmeyen  - Ibrahim Rauf (kerkük).mp3
Dön Beri Dön Beride Yüzün Göreyim.mp3
Pinara Vardim.mp3
Yalansin Dünya - Helin.mp3
Ben Seni Sevdugumu - Kazim Koyuncu & Sevval Sam.mp3
Bir Gün - Grup Çig.mp3
Benim Derdim Bana Yeter - Türkü.mp3
Arpa Ektim Bicemem - Mahsun Kirmizigül.mp3
Koca Yusuf - Arif Sentürk.mp3
Seviyorum Seni  - Onur Akin.mp3
Aysem Yayla Çicegi - Aydin Güner.mp3
Sahi Merdan.mp3
Gitme Turnam.mp3
Seni Bana Birak - Türkü.mp3
Esimden Ayrildim.mp3
Tuna Nehri Akmam Diyor.mp3
Egin Türküsü.mp3
Hadi Gel.mp3
Hak Senindir.mp3
Egin Türküsü - Yavuz Bingöl.mp3
Yikilsin Mardin Kapi - Serif Kayran.mp3
Degirmen Sala Benzer Muzaffer Ertürk.mp3
Yok Yok.mp3
Yigidim Aslanim - Zülfü Livaneli.mp3
Ela Kaslarin.mp3

Share-Online"dan albümleri nasil indireceksiniz?
Albüm linkine tiklayin..Acilan Linksave sayfasinda sagdaki tek olan  V  harfine tiklayin..
Gelen Share-Online sayfasindan da sol asagidaki >>kostenlos weiter<< yazisina tiklayin.,
Gelen sayfadan sagdaki bosluga gördügünüz rakamlari-harfleri yazin solundaki büyük pembe ok"a tiklayin(>>Captcha überprüfen<<) albümü indirin...
Albümler arasinda bekleme süresi yoktur..Hizli bir sekilde arka arkaya albümleri indirebilirsiniz..

Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir..
Lütfen Tiklayiniz...
https://www.share-online.biz/affiliate/3739343034313B3835323136313633303532

Share-online...
http://linksave.in/166421405050d8def09aa02
Rar Sifresi - derya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ë