Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir...

13 Nis 2010

Bilge Pakalinlar - TRT Arsivinden Eski Sesler







Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us

Share-Online"dan albümleri nasil indireceksiniz?
Albüm linkine tiklayin..Acilan Linksave sayfasinda sagdaki tek olan  V  harfine tiklayin..
Gelen Share-Online sayfasindan da sol asagidaki >>kostenlos weiter<< yazisina tiklayin.,
Gelen sayfadan sagdaki bosluga gördügünüz rakamlari-harfleri yazin solundaki büyük pembe ok"a tiklayin(>>Captcha überprüfen<<) albümü indirin...
Albümler arasinda bekleme süresi yoktur..Hizli bir sekilde arka arkaya albümleri indirebilirsiniz..

Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir..
Lütfen Tiklayiniz...
https://www.share-online.biz/affiliate/3739343034313B3835323136313633303532

Share-online...
uploaded.to...

http://linksave.in/20344127344bc39ac084669
Rar sifresi - derya


Bilge Pakalinlar - 1.Bölüm

Bilge Pakalinlar - Aksam erdi yine sular karardi - Hicaz - Rahmi Bey
Bilge Pakalinlar - Asikim daglara kurulu tahtim - Hicaz - Kaptanzade Ali Riza Bey
Bilge Pakalinlar - Askimda vefâ bekler iken gözlerinizden - Sûznâk - Muzaffer Ilkar
Bilge Pakalinlar - Askin beni yakiyor niye hâlâ kaçiyorsun - Hüzzâm - Necdet Tokatlioglu
Bilge Pakalinlar - Aylardir gül yüzünü göremez oldum senin - Sûznâk - Erol Sayan
Bilge Pakalinlar - Baga girdim kamisa su ne yapsin yanmisa - Kürdili Hicazkâr - Manol Aga
Bilge Pakalinlar - Bende mi suç sende mi yoksa ikimizde mi - Hüzzâm - Halil Ibrâhim Taskent
Bilge Pakalinlar - Benim su yollardan üzgün geçtigim - Hüzzâm - Sâdettin Öktenay
Bilge Pakalinlar - Bir aksam gelmedin insâf etmedin - Ussâk - Yesârî Asim Arsoy
Bilge Pakalinlar - Bir çagrina bin cân ile gelirim - Hicaz - Avni Anil
Bilge Pakalinlar - Bir gamli hazanin seherinde isrâra ne hâcet yine bülbül - Kürdîli Hicazkâr - Suphi Ziyâ Özbekkan
Bilge Pakalinlar - Bir güzele kul oldum ta gönülden vuruldum - Sûznâk - Hanende Aleksan Efendi
Bilge Pakalinlar - Böyle mi esecekti son günümde bu rüzgâr - Hüzzâm - Teoman Alpay


Bilge Pakalinlar - 2.Bölüm

Bilge Pakalinlar - Çiksam su daglarin yücelerine - Hicaz - Arif Sâmi Toker
Bilge Pakalinlar - Elbet bir gün bulusacagiz bu böyle yarim kalmayacak - Muhayyer Kürdî - Mustafa Seyran
Bilge Pakalinlar - Gamsiz yasarim eglenirim zevk ederim ben - Hicaz - Yesari Asim Arsoy
Bilge Pakalinlar - Geçti ömrün nev-bahari - Kürdili Hicazkâr - Sâdi Hosses
Bilge Pakalinlar - Gittin de biraktin beni aylarca kederde - Hicaz - M.Nurettin Selcuk
Bilge Pakalinlar - Gözlerin mavi mine vuruldum perçemine - Kürdili Hicazkâr - Refik Fersan
Bilge Pakalinlar - Gözlerinden gönlüme ilik bir bahar indi - Sûznâk - Teoman Alpay
Bilge Pakalinlar - Içince sarabi ezelde gönül takildi kaldi bir güzelde gönül - Kürdili Hicazkâr - Arif Sâmi Toker
Bilge Pakalinlar - Kapin her çalindikca O mudur diyeceksin - Muhayyer Kürdî - Yusuf Nalkesen
Bilge Pakalinlar - Kendim gurbet elde gönlüm silada - Muhayyer Kürdî - Seyfettin Sigmaz
Bilge Pakalinlar - Madem ki çilgin gibi asigiz seviyoruz beraber olmak için daha ne bekliyoruz - Acem Kürdî - Pinar Köksal
Bilge Pakalinlar - N'eyleyim n'eyleyim ben böyle yâri - Muhayyer Kürdî - Ahmet Gâzi Ayhan
Bilge Pakalinlar - Pek özledim o demleri seninle bu yerleri - Sûznâk - Neveser Kökdes
Bilge Pakalinlar - Saçlarin dagilmis görünmez yüzün - Hüzzâm - Yilmaz Pakalinlar
Bilge Pakalinlar - Sana gönül verdim beni birakma - Karcigar - Selâhaddin Pinar
Bilge Pakalinlar - Seni kendime candan bir sevgili sanmistim - Hüzzâm - Yilmaz Yüksel
Bilge Pakalinlar - Su yüregim can evinde vurdukça - Segâh - Yilmaz Pakalinlar
Bilge Pakalinlar - Unutulmus degilsin adin sakli kalbimde - Hicaz - Irfan Özbakir
Bilge Pakalinlar - Zindân ettin gündüzümü - Hüzzâm - Alâeddin Sensoy

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ë