Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir...

15 Nis 2010

Melda Kuyucu - Türk Sanat Müzigi Konseri..



01 - Melda Kuyucu Kiliç - Dün gece ye's ile kendimden geçtim - Hicaz - Suphi Ziya Özbekkan.mp3
02 - Melda Kuyucu Kiliç - Hastayim yasiyorum görünmez hayâliyle - Hicaz - Ûdî Hirant Kenkiloglu.mp3
03 - Melda Kuyucu Kiliç - Gönül yarasindan aci duyanlar - Hicaz - Selâhattin Pinar.mp3
04 - Melda Kuyucu Kiliç - Gülmedi su bahtim gülmedi gitti - Hicaz - Sâdi Hosses.mp3
05 - Melda Kuyucu Kiliç - Kapildim gidiyorum bahtimin rüzgarina - Hicaz - Kaptanzâde Ali Rizâ Bey.mp3
06 - Melda Kuyucu Kiliç - Kapin her çalindikça O mudur diyeceksin - Muhayyer Kürdî - Yusuf Nalkesen.mp3
07 - Melda Kuyucu Kiliç - Seninle bulusmamiz ne kadar güç olsa da - Kürdîli Hicazkâr - Bilge Özgen.mp3
08 - Melda Kuyucu Kiliç - Ne çikar bahtimiza ayrilik varsa yarin - Muhayyer Kürdî - Gündogdu Duran.mp3
09 - Melda Kuyucu Kiliç - Kalbimin sahibi sensin orda yalniz sen varsin - Hüzzâm - Sekip Ayhan Özisik.mp3
10 - Melda Kuyucu Kiliç - Ne olursun güzelim sevsen beni - Muhayyer Kürdî - Rüstü Demirci.mp3
11 - Melda Kuyucu Kiliç - Ömrümüzün son saati çalmadan gel ne olur - Hüzzâm - Avni Anil.mp3
12 - Melda Kuyucu Kiliç - Çekemezler sevgimizi bilemezler kalbimizi - Hüzzâm - Yilmaz Yüksel.mp3
13 - Melda Kuyucu Kiliç - Sevdim seni kir çiçegim askin ile ölecegim - Hüzzâm - Sâmi Serimer.mp3
14 - Melda Kuyucu Kiliç - Mendilimin yesili ben kaybettim esimi - Sabâ Türkü.mp3
15 - Melda Kuyucu Kiliç - Bir dalda iki kiraz biri al biri beyaz - Sabâ Türkü.mp3

http://linksave.in/18274171254bc4ee5098157
rar sifresi - derya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ë