Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir...

15 Nis 2010

Gönül Söyler - TRT Arsivinden Eski Sesler

Share-Online"dan albümleri nasil indireceksiniz?
Albüm linkine tiklayin..Acilan Linksave sayfasinda sagdaki tek olan  V  harfine tiklayin..
Gelen Share-Online sayfasindan da sol asagidaki >>kostenlos weiter<< yazisina tiklayin.,
Gelen sayfadan sagdaki bosluga gördügünüz rakamlari-harfleri yazin solundaki büyük pembe ok"a tiklayin(>>Captcha überprüfen<<) albümü indirin...
Albümler arasinda bekleme süresi yoktur..Hizli bir sekilde arka arkaya albümleri indirebilirsiniz..

Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir..
Lütfen Tiklayiniz...
https://www.share-online.biz/affiliate/3739343034313B3835323136313633303532

Share-online...
uploaded.to...

http://linksave.in/13877537954bc474e970437
Rar sifresi - derya

Gönül Söyler - Aksam olur sabah olur yâr gelmez - Hicâz - Drama'li Hasan Hasgüler
Gönül Söyler - Bir su içtim destiden - Ussâk Türkü
Gönül Söyler - Cismin gibi ruhun da güzel zannedip ey mah - Kürdîli Hicazkâr - Artaki Candan
Gönül Söyler - Dag basinda tüter duman - Nikrîz - Kadri Sençalar
Gönül Söyler - Dil sâd olacak diye kaç yil avuttu felek - Hicaz - Avni Anil
Gönül Söyler - Gördüm ki sarmis yârimin etrâfini agyar - Hüzzâm - Süleyman Erguner
Gönül Söyler - Gülmedi su bahtim gülmedi gitti - Hicaz - Sâdi Hosses
Gönül Söyler - Hep sen geleceksin diyerek bos biraktim kalbimi - Nihâvend - Erol Sayan
Gönül Söyler - Telgrafin tellerine kulsar mi konar - Ussâk Türkü
Gönül Söyler - Unutmadim seni ben her zaman kalbimdesin - Karcigar - Sekip Ayhan Özisik
Gönül Söyler - Uzun yillar bekledim (Manolya) - Kürdîli Hicazkâr - Zeki Müren
Gönül Söyler - Üç gün olmus su yayladan geçeli - Zâvil Türkü
Gönül Söyler - Yasli gözlerimi kuruttum bu gece - Kürdîli Hicazkâr - Osman Nihat Akin
Gönül Söyler - Yemin ettim bir kere dönmem geri bunu bil - Rast - Selâhattin Inal
Gönül Söyler - Yüzüm sen hâtiram sen meclisim sen mevkîm gülsen - Kürdîli Hicazkâr - Bîmen Sen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ë