Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir...

15 Nis 2010

Koray Safkan - TSM...



Koray Safkan - Aksam olunca yârelerim sizlar - Muhayyer Kürdî - Nazif Girgin.mp3
Koray Safkan - Anlatayim hâlimi dildâre ben - Rast - Tanbûri Ali Efendi.mp3
Koray Safkan - Avuçlarimda hâlâ sicakligin var - Kürdîli Hicazkâr - Yusuf Nalkesen.mp3
Koray Safkan - Belki bir sabah geleceksin lâkin vakit geçmis olacak - Rast - Sekip Ayhan Özis.mp3
Koray Safkan - Bir atesim yanarim külüm yok dumanim yok - Hicaz - Avni Anil.mp3
Koray Safkan - Bir günâh ettimse cânâ sûznâk oldum yeter - Sûznâk - Selânik'li Ahmet Efendi (Yayli Tanbur - Fahrettin Çimenli).mp3
Koray Safkan - Biraz kül biraz duman - Nihâvend - Avni Anil.mp3
Koray Safkan - Gönül yarasindan aci duyanlar - Hicaz - Selâhattin Pinar.mp3
Koray Safkan - Gülsen-i hüsnüne kimler variyor - Hicaz - Rif'at Bey.mp3
Koray Safkan - Güzel bir göz atti beni bu derin sevdaya - Nihâvend - Osman Nihat Akin.mp3
Koray Safkan - Indim yârin bahçesine gülden geçilmez - Hicaz - Dede Efendi.mp3
Koray Safkan - Kim görse seni askina hasr-i emel eyler - Hicaz - Semsettin Ziyâ Bey.mp3
Koray Safkan - Nedir sen de sana layik efendim - Sabâ.mp3
Koray Safkan - Niçin bülbül figan eyler bahar eyyâmidir simdi - Hicaz - Rif'at Bey.mp3
Koray Safkan - Ömrümce hep adin adim her yerde seni aradim - Rast - Irfan Özbakir.mp3
Koray Safkan - Öyle bir âfet-i yektâ-yi emelsin melegim - Sabâ - Aleko Bacanos.mp3
Koray Safkan - Saçinin Tellerine Gönlümü Takti Kader - Rast - Selâhattin Inal.mp3
Koray Safkan - Süzdükçe güzel gözlerini kalbimi yaktin - Sabâ - Cevdet Çagla.mp3
Koray Safkan - Unutulmus ne varsa sevgiden geri kalan - Muhayyer Kürdi - Avni Anil.mp3
Koray Safkan - Yillar sonra rastladim çocukluk sevgilime - Muhayyer Kürdî - Yildirim Gürses.mp3

http://linksave.in/16232751504bc4e8d2b1b00
rar sifresi - derya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ë